Попаднах в туитър на някои много интересни факти относно договорите на пилотите на Ферари и Ред Бул. Първото е, че в новия договор на Шарл [льоклер] има включени 2 клаузи. Първата за отпадане поради технически проблем и всяко едно такова ще му носи компенсация в размер на 1 млн. Т.е. ако колата се счупи 5 пъти, то той ще вземе не 9 млн., а 14. Втората е за бонус при победа, който е в размер на 0,5 млн.
Също така от отбора предлагали на Фетел нов договор за 2 сезона, по 15 млн. на година. Вярно ли е това и ще стане ли прецедент вторият пилот да взема по-голяма заплата от първия? (все пак Ферари показаха открито, че залагат на Шарл в дългосрочен план.)
Веднага след обявяване договора на Макс [верстапен] с Ред Бул същият този източник сподели, че заплатата му ще е 12 млн. (което в медиите излезе след 2 дни), като се твърди, че при спечелване на пилотския шампионат ще получи 20 млн., а 10 млн. ще му бъдат заплатени ако Ред Бул вземе титлата при конструкторите.
До колко може да се вярва на тези допълнителни клаузи и има ли официална медия и лица, които наистина разполагат с тази информация.
Въпрос на Мартин Барбуков
.