Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Смедли изпитва леко разочарование заради това, че Уилямс не спечели в Австрия

Смедли изпитва леко разочарование заради това, че Уилямс не спечели в Австрия

44
0
Валтери Ботас,Клер Уилямс,Роб Смедли,Франк Уилямс

Шефът на отдела за представяне в Уилямс Роб Смедли призна, че изпитва леко разочарование от факта, че екипът не спечели Гран при на Австрия.

Фелипе Маса и Валтери Ботас предизвикаха фурор в събота, спечелвайки първа и втора позиция на пистата Ред Бул Ринг. Бразилският пилот стана първият състезател извън Мерцедес с полпозишън тази година. Още същата вечер обаче от тима заявиха, че целта им е да спечелят максимум точки. В неделя Ботас финишира трети, а Маса бе четвърти, докато съперниците им от Бракли записаха нова двойна победа.

Смедли призна, че Уилямс са приложили сравнително консервативна стратегия, когато е станало ясно, че вероятността да спечелят е много малка.

Няма да сме истински състезатели обаче, ако не чувстваме известно разочарование, но все пак трябва да гледаме положителните неща. Смятам, че ни победи по-бърз автомобил, по-добре организиран отбор, така че им свалям шапка. Те просто свършиха по-добра работа, няма съмнение в това. Ние се състезавахме спрямо информацията, която имахме за автомобила, спирачките, гумите и всичко останало. Постарахме се да подсигурим третата и четвърта позиция, да не вършим глупости и да се мъчим да се надбягваме с Мерцедес, което можеше да означава класиране на шесто-седмо място или дори още по-зле – обясни Смедли.

Той допълни, че Уилямс са имали свои си проблеми и е трябвало да внимават с управлението на автомобилите, за да стигнат до финала:

Наблюдавахме гумите, спирачките, допълнителните системи. Трябва да подхождаш много разумно към всичко това. В ретроспекция дали сме можели да приложим друга стратегия? Честно казано, не съм много сигурен дали можехме да направим нещо различно. Да, Мерцедес имаха известни проблеми, но не мисля, че караха с максималното си темпо. Според мен бяха достатъчно доволни, когато излязоха начело и след това само пазеха болидите до края.