Последните точки от Гран при на Бахрейн отидоха съответно при Тойота (три за шестото място на Ярно Трули), Ред Бул (Марк Уебър се класира седми) и Уилямс (една за осмата позиция на Нико Розберг). И трите екипа преживяха доста на пистата Сахир до Манама, но все пак спечелиха по нещо от борбата.
Ярно Трули изрази задоволство и за себе си, и за тима си след финала на надпреварата.
– Завършихме точно зад трите топотбора, така че това беше максимумът, който можехме да очакваме от този уикенд. Темпото на колата бе много силно, завършихме и двамата [с Глок] и изглежда сме наистина конкурентноспособни. Резултатът ни обнадеждава за бъдещето – категоричен бе италианецът.
Тимо Глок финишира точно извън зоната на точките, на девета позиция, но въпреки това бе радостен, тъй като последните промени направиха болида много по-удобен за него чисто като управление.
За Марк Уебър най-трудната част от състезанието бе стартът, след който обаче австралиецът изкара сравнително спокойно останалата част в опити да догони Трули. Колата му обаче не бе толкова бърза и не успя да го направи. Съотборникът му Дейвид Култард далеч нямаше такъв късмет.
– Исках единствено да мина безпроблемно първия завой, а вместо това се превърнах в нещо като топче във флипер – няколко коли се удариха в моята и това нанесе доста щети. Освен това спуках гума и трябваше да се прибера да я сменя. Впоследствие болидът бе доста бавен и накрая се ударихме с Дженсън, което още повече го повреди, въпреки че смених предното крило -– разясни ситуацията шотландецът.
Екипът на Уилямс пък полагаше сериозни усилия през целия уикенд в Бахрейн, но едната точка едва ли е достатъчна награда.
– Предполагам, че би трябвало да съм щастлив, че взехме точка, но не се чувствам удовлетворен. Тук обаче ми бе особено трудно, поведението на гумите се сменяше често, а вятърът бе съвсем различен спрямо петъка, когато настроихме предавките и в крайна сметка колата просто не бе достатъчно добра. Преди Испания имаме доста работа за вършене – заяви Нико Розберг след състезанието.