Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Спонсорството на Формула 1 за сезон 2007 увеличи популярността на ING в...

Спонсорството на Формула 1 за сезон 2007 увеличи популярността на ING в цял свят

134
0

ING съобщи резултатите от спонсорската програма с Формула 1 за сезон 2007. Партньорството с отбора на ING Renault F1, заедно с брендирането на пистите, е увеличило популярността на марката в световен мащаб и е допринесло за по-ясно и положително възприемане на компанията. Това повишава желанието на съществуващите и потенциалните клиенти на ING за разширяване на бизнес отношенията им с компанията.

Мишел Тилман, председател на борда на директорите на ING Group, каза: “Сътрудничеството на ING с Формула 1 вече доказа своята полезност. Нашето проучване показва, че програмата е допринесла за повишаване популярността и подобряване имиджа на ING в глобален мащаб. Гледайки към 2008 г., стратегията на ING за Формула 1 ще бъде насочена към укрепване познаването на търговската марка ING, което да доведе до увеличаване на приходите.”

Както бе съобщено в началото на сезон 2007, основната цел на ING в спонсорската програма е да подобри познаването на марката си в цял свят и да промени имиджа си в съответствие с присъствието си на пазара – 75 милиона клиенти в над 50 страни по света.

Research International, независима компания, занимаваща се с изследвания, направи проучване сред 16 000 души от 32* ключови пазара в началото на сезона на Формула 1, а след това и в края му след състезанието за голямата награда в Бразилия на 21 октомври. Анкетирани бяха мъже и жени, от една страна фенове на Формула 1, а от друга – хора, които не се интересуват от състезанията, като някои от тях ползват продуктите на ING, а други не са клиенти на компанията. Те бяха проучвани по пет основни критерия, включително дали познават и как възприемат ING, както и желанието им да правят бизнес с компанията като резултат от спонсорството на Формула 1.

Резултатите от проучените 32 страни (16 000 анкетирани) показват, че в резултат от спонсорството на Формула 1 ING е постигнала:
• 7% увеличение на познатостта й като водеща глобална компания, предлагаща финансови услуги
• 25% увеличение на положителното възприемане на ING
• 29% нарастване на желанието за делови взаимоотношения с ING през следващите 12 месеца
• 100% увеличение в разбирането, че ING е спонсор на Формула 1 (на всичките 32 пазара 1 от всеки 4 човека знае, че ING е спонсор на Формула 1)

ING спечели и от присъствието си в телевизията по време на излъчването на 17-те състезания от шампионата – от една страна, като резултат от основното спонсорство за отбора на ING Renault F1, а от друга, благодарение на брендирането на пистите на 14 от 17-те състезания, включително основното спонсорство за ING Австралия и ING Белгия Гран При.

Едно независимо проучване на IFM** показа, че ING е вторият най-забележим спонсор на Формула 1 (по секунди, за които логото е било на екрана по време на официалните телевизионни репортажи за отразяване на събитието) с 14 264 секунди на екрана през всичките 17 състезания от Гран при.

Изабел Конър, директор на спонсорската програма на ING за Формула 1, каза:
“2007 беше знаменателна година за ING от гледна точка на нарастване на общественото внимание към групата в световен мащаб. През 2008 г. целта ни е да активираме в пълна степен спонсорството на Формула 1 на всички пазари на ING, за да се възползваме максимално от увеличеното познаване на марката и да създаваме бизнес за групата, като продължаваме да рекламираме продуктите и услугите на ING.”

През 2008 г. ING ще продължи глобалната си кампания, за да разшири присъствието на марката на стратегически и нови пазари. Целта пред ING е, с помощта на спонсорството на Формула 1, да увеличи приходите си в основните си дейности – банкиране, управление на активи, пенсионно осигуряване и застраховане.