Ник Хайдфелд допуска, че новите правила относно аеродинамиката за 2009-та година действително са успели да направят изпреварванията по-лесни.
Много наблюдатели изказаха своите съмнения дали това наистина ще бъде така. Също така доста бяха споровете и около съмнителния облик на тазгодишните коли.
Но след като прекара няколко дни в тестове рамо до рамо с новите коли на Ферари и Тойота на пистата в Бахрейн през изминалата седмица, 31-годишният Хайдфелд сподели, че е успял да почувства промяна в ефекта, зад волана на неговото БМВ Заубер F1.09.
„Най-накрая имах възможността да следвам друга кола,”,
oбясни германецът в изявление в уебсайта си.
Той каза, че новите коли са по-лесни за следване отблизо и че „това би трябвало да направи изпреварването доста по-просто.”
„Надявам се, че това мое подозрение ще бъде потвърдено през идните седмици,”
добави Хайдфелд.
Ветеранът, който има вече 153 Гран При зад гърба си, ще продължи с тестовете на F1.09 на пистата Херес през идния месец.