Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Стана ясна премиерата на новия сезон на Drive to Survive

Стана ясна премиерата на новия сезон на Drive to Survive

570
0
Drive to Survive
Drive to Survive; снимка Нетфликс

Стана ясна премиерата на новия сезон на Drive to Survive. Нетфликс обяви, че ще излъчи следващата част от поредицата на 23 февруари. В новия сезон от документалния сериал ще се разказва за събитията от изминалата кампания в F1 и доминацията на Ред Бул и Макс Верстапен.

Сезон №6 от Drive to Survive ще разгледа рекордния поход на Макс Верстапен и Ред Бул в шампионата. Същевременно серилаът ще подхване и някои други събития през сезон 2023. Сред тях вероятно са възходът на отбори като Астън Мартин и Макларън. Двата екипа оставиха най-голямо впечатление през изминалата кампания след Ред Бул. Други интересни моменти се очаква да бъдат продължаващите проблеми в Мерцедес и завръщането на Даниел Рикиардо в F1 с Алфа Таури

Датата на стартиране на новия шести сезон е 23 февруари. Това съвпада с третия и последен ден от предсезонните тестове в Бахрейн. Пистата „Сахир“ отново слага началото на сезон 2024 г., който започва седмица по-късно.

Drive to Survive направи дебюта си през 2019 г. Поредицата на Нетфликс роля за повишаване на интереса към F1. Това важи най-вече сред по-младите и по-разнообразни демографски групи и в Съединените щати и Северна Америка като цяло.

Drive to Survive продължава да се продуцира от Box to Box Films. В същото време Джеймс Гей-Рийс остава начело като изпълнителен продуцент. Преди това британецът продуцираше филма за трикратния световен шампион в F1 Аертон Сена. Гей-Рийс продължава да си партнира заедно с носителя на „Еми“ Пол Мартин, който стои и зад документалния филм за легендарния футболист Диего Марадона от 2019 г.

Сезон 2023 в F1 не беше толкова драматичен, колкото предишните няколко такива. Въпреки това Гей-Рийс смята, че поредицата все още има много възможности да продължи да разказва историите на световния шампионат.

„Всички разполагаме със статистически данни за променящата се, по-млада демографска група. Трудно е за всяка голяма организация, да се задържи на пазара, особено като се има предвид големият избор, който има потребителят“, сподели той в интервю за F1.com.

„Привличането на толкова голяма нова аудитория към един спорт – който очевидно е заслужен, просто някой трябваше да го отвори – е огромно удовлетворение.“

„Фактът, че това не беше случайност и фактът, че тя расте [с всеки сезон]… Това е истинска чест и ние го обичаме. Това е шоу, което е много трудно за правене. Ние обаче обичаме процеса, обичаме света. Дано да продължим така“, завърши британският продуцент.