Макс Верстапен може да стане трудно управляем ако на пистата нещата не вървят, заяви Гюнтер Щайнер. Бившият шеф на Хаас в Гран при сподели пред CNN, че на пилота на Ред Бул няма да му е лесно в шампионата на Формула 1, както вече се видя през 2024 г.
„Бих казал, че той реагира доста агресивно миналата година, когато спря да печели. Мисля, че в някакъв момент осъзна следното: „Трябва да съм умен и да взимам колкото се може повече точки, дори да не печеля състезанието“. Затова трябва да почакаме, за да видим кой Макс ще получим тази година“, коментира Щайнер.
„Но със сигурност Верстапен може да стане трудно управляем ако не разполага с добър болид. Ще е гръмогласен по въпроса и ако не е доволен. А както всички знаем, нещастният Макс не е добър Макс“, продължи Щайнер
„Верстапен е много добър пилот. Според мен е най-силният в момента. Със сигурност ще вложи сериозни усилия в това да печели състезания, да вземе отново шампионата, но няма да е лесно. Това вече го видяхме миналата година“, допълни бившият ръководител на Хаас.
На въпрос какво би направил, за да удържи евентуално недоволство от страна на Верстапен Щайнер отговори: „Бих му казал да остане спокоен и да не си изхвърля играчките от кошарката ако след две състезания нещата не вървят както той иска“.
„Ако ситуацията не е добра за отбора в началото на сезона, то трябва да се работи здраво, за да се върнат съответните позиции. Нетърпението и оплакванията не помагат на екипа, не го обединяват. А това е необходимо, за да си конкурентоспособен. Но на първо място бих казал: „Нека първо изчакаме да видим къде точно се намираме, какво искаме да постигнем и какво е възможно да направим““, каза още бившият шеф на Хаас в F1.
От Ред Бул не бяха съвсем доволни от поведението на RB21 в предсезонния тест в Бахрейн. Техническият шеф на екипа Пиер Ваше освен това каза, че съперниците от Макларън и Ферари продължават да използват мини DRS.
Информация за официален протест няма, но ФИА ще наблюдава по-отблизо задните крила в Австралия
От федерацията са поискали отборите да монтират камери, които да записват поведението им в движение. За референция ще се използват поставени по елементите стикери.
Това е същият подход, който ФИА използва за проучване поведението на предните крила през миналия сезон след изразени съмнения за гъвкавостта им. След подробно проучване бе обявено, че няма проблеми и съответно няма да има мерки. През зимата обаче изведнъж бе оповестено, че тестовете за предните крила все пак ще бъдат затегнати, макар и не от началото на новия сезон, а от деветия му старт – Гран при на Испания.
View this post on Instagram