Бестселърът на Subaru XV MY21 е обновен с фейслифт, който освежава дизайна и обогатява оборудването му
Сред новостите на модела се откроява дизайнът, който е актуализиран без да се нарушават високо ценените линии на модела. Основната промяна е в предната част на автомобила. XV MY21 е с обновена решетка, по-силно изразен нов дизайн на бронята и по-наклонен преден капак, подчертаващи още по-спортните линии на Subaru XV. Актуализиран е и дизайнът на алуминиевите лети джанти, диференциран за моделите с 1,6-литров бензинов двигател и за моделите с e-BOXER – новата задвижваща система на Subaru, която комбинира подпомагащ електрически мотор и двете основни технологии на Subaru: двигателя Subaru Boxer и Symmetrical AWD – за задвижване на всички колела.
В допълнение се добавят изцяло нови цветове. Lapis Blue Pearl се предлага за моделите с 1,6-литров бензинов двигател. Horizion Blue Pearl и Plasma Yellow Pearl са новите цветове за моделите с e-Boxer.
Версиите Style Extra и Premium се допълват с въвеждането на камера за преден обзор, която е съществен елемент за комфорта, за улесненото шофиране в градски условия и за безопасността зад волана: тази технология улеснява и опростява шофирането в изключително често срещани ситуации в ежедневието.
Моделите e-BOXER също са обогатени с нови технологии: X-MODE с 2 режима, SI-Drive и e-Active Shift Control.
Системата X-MODE е актуализирана и сега се добавя възможността за управление на сцеплението при различни метеорологични и пътни условия
SNOW/DIRT е за справяне с хлъзгави повърхности, покрити със сняг, пръст или чакъл. D.SNOW/MUD е за особено груби пътища, където гумите могат да останат без сцепление, като например при дълбок сняг или дълбока кал.
Системата SI-DRIVE за управление електрониката на автомобила позволява персонализирането на отговора на командите на водача в двата режима Интелигентен и Спортен
Тази система, комбинирана с лостчета за смяна на предавките от волана, подобрява удоволствието от шофирането.
В допълнение за първи път се предлага e-Active Shift Control. Той се активира, докато автомобилът е в Спортен режим. Когато водачът натисне педала на спирачките преди влизане в завой се симулира понижаване на предавките с двоен ефект на увеличаване на спирачното действие на двигателя при завиване и улесняване на излизането от кривата с бързо ускоряване. Това се случва благодарение на факта, че оборотите на двигателя са близки до максималния въртящ момент.
Driving a Subaru is something you have to experience first-hand. Our cars deliver a unique combination of outstanding safety features fitted as standard and reliable capability in all weather and on any terrain as shown in this video! https://t.co/MoXHaAWiZ7
— Subaru UK (@subaruuk) February 2, 2021