Трасето в Южна Корея изправя Рено като доставчик на двигатели пред една не особено трудна задача. Защото на високоскоростните писти, като Спа и Монца, продуктите на французите доказаха, че нямат никакви проблеми на дългите прави.
„Изискванията към моторите в Южна Корея ще са средни“, обяснява Реми Тафен. „В първия сектор има три дълги прави, прекъснати в единия случай с фиба, а в другия с дълъг бавен завой. И тъй като в голямата част от времето там се кара на пълна газ, работим по максималната скорост.
Моторната спирачка и тракцията в първи и трети завой също са много важни. Там може да бъде спечелено много време, ако при излизането от тях има добро сцепление, както и добра гъвкавост на двигателя. Защото за следващата дълга права трябва да се излезе с добра скорост. Добра настройка на седма предавка също ще е важна за оптималното ускорение.
Пистата не е особено взискателна към двигателите, въпреки че втората права, между втори и трети завой е дълга повече от километър. Във втората част на трасето трябва да се концентрираме върху добрата гъвкавост на двигателя в бавните и средно бързите завои там.“