Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 TAG Heuer стана титулярен спонсор на Гран при на Монако

TAG Heuer стана титулярен спонсор на Гран при на Монако

TAG Heuer и Гран при на Монако
снимка, Спас Генев

TAG Heuer стана титулярен спонсор на Гран при на Монако. Това беше обявено днес. Производителят на луксозни часовници и официален партньор на F1 ще бъде първият титулярен спонсор на състезанието в Княжеството, което е една от „перлите в короната“ на световния шампионат.

Гран при на Монако е едно от най-старите състезания в света. Първото му издание се провежда през 1929 г. Монако попада и в първия календар на F1 през 1950 г. Оттогава то е неизменна част от световния шампионат, с някои малки изключения. За последен път F1 не посети пистата в Монте Карло през 2020 г. заради пандемията от коронавирус.

Монако беше едно от малкото състезания в календара, което никога нямаше титулярен спонсор. Това обаче ще се промени от средата на тази година благодарение на договора с Tag Heuer. Така събитието вече ще бъде известно като FORMULA 1 TAG HEUER GRAND PRIX DE MONACO 2025. Преди това компанията беше един от самостоятелните спонсори на Гран при на Монако

Луксозната марка часовници ще бъде потопена в действието около пистата през целия уикенд. Банерите на Tag Heuer ще имат сериозно присъствие край пистата, видимо за тези по улиците на Монако и на екраните по целия свят. В чест на историческия момент е създадено специално лого, което ще бъде използвано в различни зони на трасето, където присъства името на TAG Heuer присъства. В допълнение в падока ще бъде изложена емблематична серия часовници TAG Heuer Monaco.

TAG Heuer смята Монако за свой втори дом. Това е благодарение на наследството от победи на емблематични пилоти през годините. В списъка влизат Ники Лауда, Аертон Сена, Люис Хамилтън и Макс Верстапен и др. Всички те са носили часовници на тази марка.

TAG Heuer е партньор на Автомобилния клуб на Монако от 2011 г. насам. Компанията е подкрепяла и в предишни издания на Гран при на Монако, както и в други събития в областта на моторните спортове, провеждани на пистата в Монте Карло.

„Това е наистина фантастичен момент в историята на F1. Днес TAG Heuer става първият в историята титулярен партньор на Гран при на Монако. Тук има писта, която участва в първия сезон на спорта през 1950 г. и с която тази година отбелязваме 75-годишнината си“, сподели Стефано Доменикали.

„TAG Heuer е перфектният партньор, тъй като вече имат блестящо наследство в Монако. Също така знам, че те ще внесат своята страст, креативност и изключителен стил, за да съчетаят прекрасната енергия на едно вече емблематично събитие“, добави главният изпълнителен директор на F1.

Ръководствата на TAG Heuer и Гран при на Монако също приветстваха тази новина

„Монако е истинският ни духовен дом, в който се съдържа много от това, което представляваме в TAG Heuer“, каза Антони Пин. „Духът на състезанието и предизвикателното улично трасе, което възнаграждава тези, които показват най-голяма психическа устойчивост и физическа сила. Това е място, където пилотите се стремят да постигнат най-доброто от себе си. За нас е чест и удоволствие да подновим партньорството си с Автомобилния клуб на Монако (ACM) и да разширим дейността си в Княжеството. Горди сме, че TAG Heuer е първият притежател на тази престижна титла“, добави главният изпълнителен директор на TAG Heuer.

„За нас e удоволствие да работим с такъв прочут производител на часовници вече почти 15 години. Нашето възхищение и уважение към тази марка се потвърждава от новото ни споразумение за продължаване на прекрасните ни взаимоотношения“, заяви Мишел Бури.

„Като часовник, който е синоним на моторните спортове и най-великите пилоти в историята на F1. Затова е съвсем естествено Автомобилният клуб на Монако да избере да бъде неразривно свързан с TAG Heuer“, добави председателят на ACM. В края на миналия сезон Монако удължи договора с F1 до края на 2031 г.

Освен титулярен спонсор на Гран при на Монако, TAG Heuer е и официален партньор на F1 в областта на времеизмерването. Компанията е част от голямото семейство на LMVH, в което влизат новият доставчик на шампанско Moet & Chandon и много други.