Новата ера във Формула 1 вече официално започна с първия предсезонен тест на Гран при отборите на пистата Херес в Испания. Промените в правилата за 2014 г. са много големи и доведоха до създаването на изцяло нови автомобили и дават шанс за ново разпределение на силите и интересни състезания. А че картите очевидно се разбъркаха, пролича ясно на Херес, където бяха разкрити и част от тайните на новите коли – тях може да откриете в новия брой на списание ClubS1 (168).
В изданието се анализират колите на най-големите екипи – Ред Бул, Ферари, Макларън, Мерцедес. Мнозина бяха шокирани от факта, че неизменните шампиони в последните 4 сезона се сблъскаха заедно с Рено с много трудности, но в същото време новият RB10 отново бе определен като еталон за останалите. Разгледани са големите въпроси около Ферари: дали в Скудерията успяха най-после да направят силна кола, в състояние ли са да дадат решение, което останалите да следват и ще се справят ли в Маранело с управлението на пилотите си Фернандо Алонсо и Кими Райконен. Мерцедес бяха най-стабилни в първите изпитания и натрупаха най-много километри. 2014 г. може да е решаваща за тима от Бракли и изобщо за участието на щутгартския концерн със заводски тим в F1, така че очакванията към екипа са огромни. Промените на върха в Макларън Груп вече имат последствия и за състезателния тим, намиращ се на истински кръстопът в историята си. От една страна на практика е задължително представянето да е с пъти по-добро от това през 2013-та, а от друга предстои последния сезон сътрудничество с Мерцедес преди завръщането на Хонда. МР4-29 засега дава надежди на създателите си, като отборът ще работи не само с нов автомобил, но и с нова управленска структура.
В броя ще откриете също така първите впечатления на част от пилотите за това как се карат новите болиди плюс още подробности за задвижващата система на Рено и начина й на работа.
В един наистина специален материал Петер Нийгард пък запознава публиката с новото попълнение на Макларън – Кевин Магнусен. Датският фотограф и журналист е приятел на семейство Магнусен и познава младия талант от дете.
В 168-ми брой на ClubS1 екипът на списанието се връща и към една позабравена история – тази с инцидента на Роланд Ратценбергер отпреди 20 години – с необичайна теория за катастрофата, довела до гибелта на австрийския пилот.
Световният рали шампионат вече започна и първият кръг – легендарната надпревара в Монте Карло – предложи интересни моменти. Специален материал е посветен на това как се правят спортните камиони на Камаз, които победиха и в тазгодишния супермаратон Дакар.
А че картите очевидно се разбъркаха, пролича ясно на Херес, където бяха разкрити и част от тайните на новите коли – тях може да откриете в новия брой на списание ClubS1 (168)
Традиционният хартиен брой може да намерите в разпространителската мрежа в цялата страна.
За тези които предпочитат електронен формат, могат да го намерят в www.e-spisanie.com