Марио Тайсен не се съгласи с колегите си, които критикуват внедряването на технологията KERS от 2009 година. BMW Заубер изглежда да са били единственият тим, който не е бил съгласен с отлагането на системата за възстановяване на енергия.
KERS представлява една все още непопулярна технология за падока, като някои пилоти са малко притеснени относно безопасността й. Отбори като Ферари и Макларън критикуват скъпата цена и факта, че системата не е съвсем приложима за шосейните автомобили. Шефът на отдела за моторни спортове в BMW, Марио Тайсен, обаче настоява, че от дълго време се е знаело, че KERS ще дебютира именно през 2009 година.
Пред немското информационно списание „Шпигел” той каза, че „аргументите не само говорят за липса на конкуретоспособност, но също така и за неохота за участие в нещо по-голямо.”
Наскоро президентът на ФИА, Макс Мозли, също разкритикува противопоставянето на KERS от страна на Ферари.