Ново шаси, нова задвижваща система – ето това е всичко под капака на Мерцедес W05, с който Розберг и Хамилтън ще се опитат да атакуват титлите във Формула 1.
Каросерия: монокок от карбон, включително капака на двигателя, кутиите на радиаторите, пода, носа, предното и задното крило
Кокпит: махаща се яка и седалка, оформена анатомично според пилота, шест точкови колани Sabelt, система HANS
Структури за сигурност: кокпит с предна и странични крашструктури, интегрирана задна краш структура, ролбари
Предно окачване: носачи и щанги от карбон, оформени на принципа пушрод, пружини и амортисьори
Задно окачване: носачи и щанги от карбон, оформени на принципа пулрод, пружини и амортисьори
Амортисьори: Penske
Джанти: Advanti, ковани от магнезий
Гуми: Пирели
Спирачки: карбонови дискове и спирачки със спирачни системи Brembo
Волан: конструкция от карбон
Управление: зъбчата предавка със сервоусилвател
Електроника: ECU според стандартите на ФИА от McLaren Electronic Systems (MES)
Бензинова система: ATL с подсилен с кевлар резервоар
Горива и смазочни материали: PETRONAS Syntium, Primax, Tutela
Трансмисия: 8-степенна+задна, корпус от карбон
Превключване: секвенциално полуавтоматично с хидравлично активиране
Съединител от карбон
Дължина: 4800 мм
Ширина: 1800 мм
Височина: 950 мм
Тегло 691 кг
Технически данни на Mercedes-Benz PU106A Hybrid
Минимално тегло: 145 кг
Съставни части на задвижващата система: двигател с вътрешно горене (ICE), мотор-генератор на кинетична енергия (MGU-K), мотор-генератор за топлинна енергия (MGU-H), батерии, турбо компресор, контролираща електроника
На сезон се полагат по пет системи на пилот
Двигател с вътрешно горене:
Обем: 1,6 л
Брой цилиндри: 6
Ъгъл между цилиндрите: 90 градуса
Клапани: 24
Максимални обороти: 15 хил. об./мин.
Максимално впръскване на гориво: 100 кг./ч. (при над 10500 об./мин.)
Впръскване: директно при максимално налягане от 500 bar, един инжектор на цилиндър
Турбо компресор: максимални обороти 125 хил. об./мин.
Системи за добиване на енергия:
Интегрирана хибридна система с електричен мотор-генератор
Батерии: Литиево-йонни батерии с тегло между 20 и 25 кг.
Максимално добито количество енергия за обиколка: 4 MJ
Максимални обороти MGU-K: 50 хил. об./мин.
Максимална мощност MGU-K: 120 kW/161 к.с.
Максимално количество възвърната енергия MGU-K: 2MJ на обиколка
Максимално използване на енергия за обиколка MGU-K: 4 MJ за 33,3 сек на обиколка
Максимални обороти на MGU-H: 125 хил. об./мин.
Максимална мощност MGU-H: неограничена
Максимално количество възвърната енергия на MGU-H: неограничено
Максимално използване на енергия за обиколка MGU-H: неограничено