Шаси:
Монокок: създаден от карбонови влакна, произведен от екипа на Лотус, с дизайн за максимална якост при минимално тегло, с напълно интегриран двигател Рено RS27-2013-V8.
Предно окачване: изработени от карбон А-рамена, служещи за носачи отгоре и отдолу. Изградено по системата пушрод, свързан с торсионни щанги и амортисьори, вградени в монокока. Джанти OZ от магнезии
Задно окачване: изработени от карбон А-рамена, служещи за носачи отгоре и отдолу. Изградено по системата пулрод, свързано с торсионни щанги и амортисьори, монтирани на горната част на скоростната кутия. Джанти OZ от магнезии
Силово предаване: полуавтоматична скоростна кутия с коруба от титан и седем скорости плюс задна.
Бензинова система: подсилена с кевлар гумена конструкция на ATL.
Охлаждане: разделени водни и маслени радиатори, монтирани в страни от кокпита в кутиите на радиаторите, охлаждащи се от постъпващия при движение въздушен поток.
Електроника: Стандартна електроника на MES-Microsoft
Спирачна система: Карбонови дискове и накладки, апартче на AP Racing с мастер цилиндър на AP Racing и Brembo
Кокпит: сваляща се седалка с анатомична форма от карбон с шест- или осем точкови колани, волан с планки за превключване на скоростите и копче за манипулиране на задното крило.
KERS: Генератор, вързан от предната страна на двигателя, с батерии. Генераторът е на Рено, електронното управление е на Magneti-Marelli
Следа отпред: 1450 мм
Следа отзад: 1400 мм
Дължина: 5088 мм (2012 г: 5038 мм)
Височина: 950 мм
Ширина: 1800 мм
Тежест: 642 кг. с пилот, камери и баласт (2012 г: 640 кг)
Двигател:
Обозначение: RS27-2013
Конфигурация: 2,4-литров V8
Цилиндри: 8
Клапани: 32
Обем: 2,4 л.
Тежест: 95 кг.
Ъгъл между цилиндрите: 90 градуса
Максимални обороти: 18 000 об/мин.
Бензин: Total
Мощност: над 750 к.с.
Цилиндри: от алуминиева сплав
Блок: от алуминиева сплав
Колянов вал: стоманена сплав с противтежести от волфрамова сплав.
Биели: титанова сплав