Мик Шумахер иска да се върне във Формула 1 като титуляр, но задачата е особено трудна, като се има предвид колко пилоти са с договори до края на настоящата година. В момента той е част от екипа на Алпин в състезанията за издръжливост. 25-годишният пилот участва в организиран от Мерцедес тест на пистата Силвърстоун във Великобритания тази седмица. Според първоначалната информация изпитанията трябваше да са сравнение на Мик Шумахер и Андреа Кими Антонели. Програмите има обаче са се различавали толкова, че не е имало как да се прави съпоставка. Мик е карал през повечето време с много гориво и твърди гуми, за да изпита определени настройки. Инженерите на Мерцедес се опитват да подобрят поведението на F1 W15 с гумите. Не е ясно доколко тест с болид отпреди две години ще помогне за това, но от екипа продължават да правят експерименти.
В крайна сметка от Мерцедес не оповестиха никакви времена от теста на Силвърстоун. Според непотвърдена информация Мик Шумахер е направил 10 серии и общо 350 обиколки, след като първоначално е бил забавен от технически проблеми. Антонели е получил болид с малко гориво, меки гуми и разрешение да кара колкото може.
Междувременно обаче Тото Волф е заявил на Мик Шумахер недвусмислено, че не може да разчита на Мерцедес за място във Формула 1
Освен, че притежава 1/3 от екипа на Мерцедес в Гран при, Тото Волф има и мениджърска компания. Мик Шумахер не е част от нея, но Джордж Ръсел, Естебан Окон и Андреа Кими Антонели са. Ръсел има договор с тима от Бракли. Волф опитва да намери място на Окон в Уилямс. За Антонели пък се говори като възможен заместник на Люис Хамилтън при напускането на седемкратния световен шампион в края на 2024 г.
За възможен път обратно в Гран при за Мик Шумахер се смята настоящата му връзка с Алпин. Твърди се, че настоящият шеф на френския тим Бруно Фамен не изключва възможността да организира тест за 25-годишния състезател.
View this post on Instagram