10-ото място на Камуи Кобаяши (заместил контузения Тимо Глок) бе малка утеха за Тойота, които очакваха по-добър резултат от Гран при на Бразилия. Дебютантът в Гран при бе един от пилотите, направили сериозно впечатление в надпреварата, като удържаше доста време далеч по-опитни съперници. Точно този старт е особено труден за състезателите, тъй като се кара в посока обратна на часовниковата стрелка и пистата има сериозна денивелация. Кобаяши обаче се справи и се бори до края, като дори успя да изпревари Ферари-то на Джанкарло Фисикела три тура преди финала.
– Надпреварата бе трудна за мен. В дебютната си Гран при преживях много неща за първи път. От физическа гледна дистанцията наистина е изпитание. Първата ми цел бе да завърша и съм доволен, че я постигнах. Но след старта бях на прилична позиция, от която можех да спечеля и точки, така че съм малко разочарован, че не успях. Колата вървеше добре в първата част, но когато смених гумите балансът се промени – имах малко проблеми. Това обаче може би се дължи на липсата на опит – коментира представянето си японецът.
Ярно Трули обаче бе наистина вбесен заради инцидента, който го извади от битката още в първата обиколка. Италианецът бе на отлична позиция на стартовата решетка (четвърти), но отпадна след удар с Адриан Сутил (Форс Индия).
– Сутил бе крайно бавен в 4-и завой, тъй като си бореше с [Кими] Райконен. Вървеше от вътрешната страна [на трасето], заради което аз заех външната линия. Той обаче продължи да ме избутва все по настрани. Накрая стъпих на тревата, изгубих контрол над колата и се ударих в стената с висока скорост. А имаше достатъчно място и за двама ни в завоя – обясни позицията си Трули.