Бившият пилот от Ф1 Марк Уебър смята, че т.н. затворените кокпити имат нужда от повече време за разработка и не трябва да бъде давана генерална оценка за това дали са добро решение или не. По време на тестовете в Барселона състезателите на Ферари Кими Райконен и Себастиан Фетел изпробваха вариант на тези кокпити, които не са точно затворени, а преградени от всички страни, за да защитават главата на пилота. И двамата казаха, че видимостта е била добра, но признаха, че външният вид на устройството не е особено добър.
Други като Нико Хюлкенберг и Люис Хамилтън обаче се изказаха против устройството, като шампионът дори заяви, че ако има право на избор, би предпочел да не го използва. Според Уебър има да се свърши още много работа по развитието и за момента не бива да се дават генерални оценки за него. Марк, който през този сезон освен пилот на Порше в Световния шампионат за издръжливост, ще бъде и част от коментаторския екип на Channel 4, казва, че разбира аргументите и на двете страни.
„Нещата са 50 на 50, не съм изненадан, че има различни мнения, заяви Марк. – Случиха се много трагични истории в последно време. И не можем просто да седнем и да кажем, че не можем да научим нищо от това. Първият вариант за кокпит с предпазители, който видяхме, е доста отворен. Дали щеше да предпази Фелипе Маса? (при инцидента в Унгария през 2009 г.) Все пак сигурно винаги ще остава малък прозорец, който да не бъде затворен и подобно нещо ще може да се случи. Но може би той е първата стъпка към напълно затворените кокпити в бъдеще.”