Уилямс не е установил причината за проблема на Александър Албон в Сингапур. Това призна Джеймс Ваулс. Той подозира, че повреда в радиатора е причинила прегряването в автомобила на 28-годишният пилот и го е принудила да се оттегли.
Албон се движеше в зоната на точките в началната фаза на Гран при на Сингапур. Състезателят на Уилямс направи ранно спиране, за да опита да пресече преките си съперници. След това той започна да се движи бавно по пистата. В крайна сметка Албон се прибра в бокса и оттегли от надпреварата заради прегряване на неговия болид
Отпадането на Албон беше сериозен удар за Уилямс. Тимът се надяваше да продължи положителната си серия и да добави още точки. В крайна сметка Уилямс си тръгна с празни ръце от Сингапур, след като Франко Колапинто остана 11-ти.
В края на миналата седмица Ваулс коментира събитията от Сингапур. Шефът на Уилямс призна, че отборът все още не е установил причината за отпадането на Албон.
„Колата на Алекс беше много гореща. Видяхме това още в началото на състезанието, но след това температурата започна доста да се усилва,, обясни Ваулс.
„Действителната причина за този проблем все още не е напълно известна. Това, което мога да ви кажа, е, че има карбонов канал, който е свързан с един от радиаторите и който беше спукан. Дали това е било достатъчно, за да може да предизвика този проблем, е въпрос, по който все още работим.“
„Това, което ще знаем, е, че ще има ефективни мерки след установяване на проблема. Искаме да сме сигурни, че ще разберем грешката. Ще разполагаме със системи за отстраняване не само на тази, но и на други, които биха могли да възникнат в резултат на обучението, което сме имали досега“, добави шефът на Уилямс.
Ваулс остана доволен от представянето на своя отбор въпреки отпадането на Албон и подчерта напредъка. Уилямс спечели точки в два от последните три старта. Така екипът изпревари Алпин и зае осмото място при конструкторите.
„Очевидно е, че имахме DNF. Той ни струваше скъпо, тъй като се борехме с [Албон] обратно през полето и загубихме още възможности за точки“, отбеляза Ваулс.
„От друга страна съм окуражен от факта, че разполагаме с конкурентен автомобил. Имахме писта, която в исторически план е била наистина лоша за нас. Това предвещава добри резултати за оставащите шест състезания и нямам търпение да видя къде сме. Шампионатът все още е широко отворен. Пред нас има много възможности“, завърши шефът на Уилямс.
James explains the evolution of the FW46 and what we need to do as a team to fight higher up the grid 🗣️
Watch the latest episode of @krakenfx The Vowles Verdict now ⬇️
— Williams Racing (@WilliamsRacing) September 27, 2024