Тимът на Хюндай откри и позитивни моменти в нелекото си първо състезание от световния рали шампионат за 2017 г. Отборът от Алценау демонстрира добра скорост, но вследствие на проблеми и инциденти екипажът с най-предно класиране се оказа Дани Сордо/Марк Марти – четвърти. Тиери Нювил доминира в пауърстейджа, но преди това загуби почти минута аванс. Хейдън Падън се оттегли от надпреварата след катастрофата си в първата отсечка, при която загина зрител.
„Трябваше да загърбим разочарованието от инцидента ни и да се постараем да си върнем формата, което определено сторихме”, обясни след финала Нювил. „Трябваше да натискаме в пауърстейджа, за да вземем някакви точки. Това е малка утеха за онова, което изтървахме. Но бих искал да кажа благодаря на целия отбор за невероятната работа. i20 Купе WRC е невероятен автомобил, фантастичен е за каране и е с истински потенциал. Убедени сме, че можем да постигнем много повече срещу съперниците.”
Сордо призна, че ралито не бе добро за тима, но и той отбеляза, че в представянето имаше положителни знаци за останалата част от сезона.
„Победата ни в отсечка (през последния ден на надпреварата) подейства добре на увереността ни”, продължи испанецът. „Накрая в пауърстейджа условията бяха наистина ужасни. Ние само се постарахме да намалим максимално загубата на време и за щастие представянето ни бе достатъчно, за да удържим четвъртото място и да вземем важни за шампионата на конструкторите точки.”
„Отборът вложи страшно много упорита работа в новия автомобил и той определено е конкурентоспособен. Трябва да използваме всичко положително от Монте Карло и да се борим за по-добър уикенд в Швеция.”
Шефът на екипа Мишел Нандан сподели, че представянето на екипажите му бе добро, тъй като не е лесно да се пребориш с разочарованието от претърпени инциденти или пропуски. И според него обаче новата кола на Хюндай ще се бори за челни позиции през сезона.