Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 В Италия твърдят, че Льоклер иска гаранции за болид, с който да...

В Италия твърдят, че Льоклер иска гаранции за болид, с който да се бори за титла, за да подпише нов договор

3425
0
Шарл Льоклер, Ферари
Шарл Льоклер, снимка Ферари

Неволите на Шарл Льоклер в Сао Пауло предизвикаха вълнения в Италия относно това, че монегаскът все още не е подписал нов договор с Ферари. Въпросът с неговия контракт, както и с този на Карлос Сайнц, бе обсъждан често и упорито преди лятната ваканция. Пилотите и отборът заявяваха многократно, че това не е приоритет в момента и по-важното е да се съсредоточат върху подобрението на SF-23. От август насам имаше известно затишие, но поредните неволи доведоха до нови слухове в италианската преса.

Един пост на Ферари в социалната мрежа X (бившият Туитър), подсказващ обявяването на „нещо готино“, бе изтълкуван като възможност за обявяване нов договор на Льоклер. Всъщност Скудерията показа с какви екипи ще се състезават пилотите на тима в Лас Вегас. Това обаче демонстрира настроението – в родината на легендарния тим с безпокойство следят последните надпревари и се притесняват какво се случва с разговорите за продължаване на споразумението с Льоклер.

„Кориере дела Сера“ твърди отново, че Льоклер е съгласен на нов договор, но с допълнителна уговорка. Пилотът поискал гаранции, че ще получи болид, с който да може да се бори за титлата в световния шампионат на Формула 1. Как точно един отбор може да даде подобно обещание, не е уточнено

В Маранело отдавна работят по болида за 2024 г. Вече се появи и информация за вероятната посока, в която това се случва. Очаква се автомобилът на Ферари за 2024 г. да е напълно различен от SF-23.

Според анализ на Моторспорт Италия новата кола ще запази варианта с пушрод окачване отпред и пулрод отзад, макар и с някои промени по системите. Според информацията „кинематиката ще е напълно ревизирана. Системите се нуждаят от адаптация, за да отговарят на изискванията на болидите с т.нар. граунд ефект“. Целта е болидът да се свали по-ниско до настилката и същевременно да е стабилен.

Най-големите промени ще са в аеродинамиката. Твърди се, че от Ферари следват някои от ключовите концепции на Ред Бул, приложени в RB19. Преработват се ключови области отстрани и отпред. Кокпитът може да бъде изтеглен малко назад, за да се изчистят въздушните потоци около кутии за радиаторите.