Пилотите на Макларън Ландо Норис и Оскар Пиастри са убедени, че могат да се борят с Макс Верстапен в спринта в Австрия. Те се класираха втори и трети в квалификацията за късата състезателна дистанция. Разликата на Норис с пилота на Ред Бул бе под десета от секундата.
„Мисля, че представянето ни в квалификацията (за спринта) бе прилично. Не се почувствах напълно комфортно може би чак до последната обиколка, така че съм доволен от крайния резултат.“
„Битката беше близка като през цялата година досега. Макс явно е направил наистина добра обиколка, след като е пръв“, коментира Норис
Пиастри заяви, че е допуснал няколко грешки във финалния си опит в спринтовата квалификация.
„Позицията е доста добре, но в последната ми бърза обиколка имаше няколко завоя, през които можех да премина по-чисто. Хубаво е, че нещата потръгнаха така, тъй като миналият уикенд бе малко труден за мен. Новото предно крило работеше добре и вече се вълнувам за останалата част от надпреварата. Разликата с Макс не е голяма. Знам къде сбърках, така че определено сме в борбата“, обясни австралиецът.
В Макларън продължават да работят по MCL38 и имат ново предно крило на пистата Ред Бул Ринг. От отбора се надяват то да помогне за подобряване представянето на болидите в нискоскоростните секции.
„Идеята е да продължим с развойната посока, започнала с предното крило, което имахме в Маями. Видяхме, че тази концепция работи добре и искахме да я доразвием. Това е следващ опит за напредък по отношение поведението на болида в нискоскоростни участъци“, посочи шефът на тима от Уокинг Андреа Стела
„При настоящото поколение автомобили със сегашните технически правила сме много ограничени от гледна точка на геометриите. Изключително трудно е да постигнеш желаното при различни скорости или на прави. Това е истинско предизвикателство, с което съм сигурен, че се сблъскват всички отбори. Затова е и толкова трудно да се развива предното крило“, каза още ръководителят на Макларън в Гран при.
„Надяваме се компромисът, до който сме достигнали, да ни донесе прогрес при ниска скорост без да влияе негативно на представянето ни при висока скорост или на правите. Въвеждането на ново предно крило пък променя малко въздушния поток към задната част на колата. Това налага оптимизиране на определени компоненти за коригиране на ситуацията. Напълно нормално е, чиста аеродинамика“, добави Стела.
View this post on Instagram