Пилотите на Макларън очаквали повече от състезанието в Мексико след 11-ата и 13-ата стартова позиция на Фернандо Алонсо и Дженсън Бътън. Испанецът завърши 13-и, една позиция зад съотборника си, като по този начин двамата не успяха да спечелят точки. Проблемите за тях дойдоха в началото на състезанието, когато Алонсо бе избутан в тревата от Сайнц, а Бътън попадна в трафик на по-бавни коли, без да може да ги изпревари.
„Предполагам, че можехме да се справим малко по-добре днес, но за жалост в първата обиколка изглеждаше, че съм винаги на неподходящото място в неподходящото време, обясни Алонсо, който използва тактика с 2 питстопа. – Имах и малък инцидент, който ме постави в трудна позиция. Озовах се в трафик до края на състезанието, като стоях зад Карлос около 40 обиколки. Освен това имах проблеми при втория питстоп, което също не ми помогна.”
Бътън от своя страна използва стратегия с 1 влизане в бокса, но това не му донесе особен успех. „Проблемът за нас, а мисля и за всички бе, че не можеше да се изпреварва, заяви британецът. – Загубихме много време в първите 30 обиколки в трафик зад други коли, пазейки гумите. – Бях заклещен зад Кевин Магнусен, после зад Фернандо и Карлос Сайнц, а накрая и зад Палмър. Когато все пак ги изпреварих всичките, темпото ни беше наистина добро. Но дори да имахме чиста писта пред себе си, не мисля, че щяхме да завършим 10-и.”
Спортният директор на Макларън Ерик Булие обясни, че Алонсо е имал и проблем с двигателя с вътрешно горене, заради което режимите на задвижващата система е трябвало да бъдат занижени. Според французина обаче основната причина за невъзможността на пилотите да се класират по-напред са трудните изпреварвания на Ерманос Родригес, заради които Алонсо и Бътън не са могли да прогресират напред.