Тимът на Ред Бул изрази недоволството си от новите бордюри около завоите на домашната писта Ред Бул Ринг в Австрия. Сутринта Макс Верстапен счупи две предни крила и предното окачване на колата си. Даниел Рикиардо също имаше проблеми с новите съоръжения като след тренировките шефът на тима Кристиан Хорнер се качи при рейсконтрола, за да обсъди ситуацията.
Макс Верстапен заяви, че е по-добре да се поставят стени, отколкото подобни пластмасови ограничители като тези, които повредиха колата му. От ФИА обясниха, че просто пилотите не трябва да излизат от пистата и да ги достигат.
„Бордюрите са прекалено големи и опасни за колата”, заяви младият холандец. „Стъпих върху тях и те направо разбиха половината ми кола. Не мисля, че това трябва да се случва.”
Рикиардо от своя страна отрече, че Ред Бул напускат линиите на завоите, защото са свалили много крилата, за да компенсират силата на задвижващите системи на Мерцедес на правите и заяви:
„Реално на сухо може би нямаме шанс да спечелим, но при всички обстоятелства тази година тук сме по-силни, отколкото в последните две години и ще се борим до край. Ако завали както днес в неделя най-важното е всички да реагираме правилно с избора на гуми и смените им. При подобни условия техниката има съвсем различна роля.”
VIDEO: @Max33Verstappen meets the Spielberg gravel in #FP1
>> https://t.co/idMniMmo0L #AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/DpYtDWHaoy
— Formula 1 (@F1) July 1, 2016