Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 В Заубер озадачени от решението на стюардите Хюлкенберг да пусне Перес

В Заубер озадачени от решението на стюардите Хюлкенберг да пусне Перес

92
0
Нико Хюлкенберг,Серхио Перес

Екипът на Заубер е останал озадачен от нареждането на стюардите на Гран при на Сингапур Нико Хюлкенберг да пусне Серхио Перес (Макларън) по време на надпреварата по улиците на града, призна шефката на отбора Мониша Калтенборн.

Двамата пилоти водеха битка след първите питстопове, когато германецът пресече завой и излезе пред съперника си от Макларън. Имаше предположения, че контакт помежду им е причината за залитането на Заубер-а, но стюардите бяха на различно мнение и инструктираха Хюлкенберг да върне позицията.

Нико направи фантастично състезание, което бе възнаградено с две точки. Намираме обаче решението на рейсдиректора за връщане мястото на Серхио Перес прекалено остро. Приехме го, но Нико не спечели никакво предимство – той просто избегна катастрофа, напускайки пистата – обясни Калтенборн.

Самият пилот също бе изненадан от инструкцията, подадена от рейсконтрола:

Направих много добър старт и след това се озовах в тази ситуация с Перес. В битката имаше намесен и един Уилямс, като Серхио бе от вътрешната страна. Аз трябваше да оставя място и се оказах на външния бордюр. Тогава колата ми поднесе и излетях настрани. Наложи се да върна позицията, но не съм особено съгласен с решението. Все пак като цяло можем да сме доволни – тръгнахме си с две точки. Честно казано, не очаквах да вземем нещо повече от това. Просто е нереалистично да се мисли, че всеки уикенд ще е като Монца, но имаме значителен напредък. Накрая битката беше за оцеляване, тъй като гумите ми бяха съсипани. Нико Розберг, Люис Хамилтън и Марк Уебър бяха с по-свежи гуми и аз просто трябваше да се съсредоточа върху това да остана на пистата и да завърша състезанието.

Съотборникът му Естебан Гутиерес остана 12-ти в Сингапур, но той бе очаквал по-добър резултат от надпреварата.

Състезателното ни темпо не бе достатъчно добро, особено в началото, когато направо се борех с колата. На моменти натисках прекалено и задната част бе нестабилна, след което гумите се износиха. Това бе една от най-трудните надпревари, в които съм участвал. Направих най-доброто, на което съм способен, а и стратегията ни не бе идеална – обясни мексиканецът.