Начало Автомобили Валентино Роси е новият посланик на Opel ADAM

Валентино Роси е новият посланик на Opel ADAM

125
0
Opel Adam

Легендата в мотоциклетния спорт Валентино Роси е новият посланик на Opel за шикозния малък градски автомобил Opel ADAM. Многократният световен шампион в MotoGP е звездата в голямата комуникационна кампания, фокусирана върху общите черти между ADAM и Валентино: персоналност, творчество, енергия и най-високо ниво на прецизност. Със своя самоуверен, неконвенционален и абсолютно уникален външен вид ADAM споделя същите характеристики като тези на италианския пилот.

Валентино Роси е перфектният посланик на ADAM: непринуден, забавен и малко нахакан, винаги в движение – точно като нашия Opel ADAM. В същото време той е изключително взискателен, внимателен, изисква и действа с максиална прецизност, както германския инженеринг, който е най-съществената стойност на нашите коли – заяви Роберто Матеучи, управляващ директор на Opel Италия. – Избирането на Валентино за ADAM е ясен знак за нашето желание и ангажимент да изградим нова персоналност за нашите коли, като в същото време запазим фокуса си върху прецизността.

Роси се влюби веднага в малката лайфстайл кола и шампион по индивидуализация:

– Opel ADAM ме спечели моментално и не само със своя дизайн, аксесоари и технологиите си. Мисля, че потенциалът за индивидуализация с хилядите си вариации е просто фантастичен. Не знам точния им брой, но със сигурност е повече от достатъчен, за да може всеки да сформира своя перфектен ADAM.

Малкият модел предлага над 61 000 версии на екстериора и близо 82 000 за интериора – повече от който и да е друг автомобил в класа си. Шикозната лайфстайл кола е маневрена, с три врати и перфектна за градската среда. Новата информационноразвлекателна система IntelliLink, интегрираща в автомобила смартфона на собственика (с операционна система Android или Apple iOS), я превръща в най-свързаната с глобалната мрежа малка кола. За нея скоро ще се предлага иновативната функция за разпознаване на реч Siri Eyes Free на Apple.

ADAM въвежда спечелилата световно признание дизайнерска философия на Opel, определяна като “среща на пластичната артистичност с германската прецизност”, в автомобилния А-сегмент. Той се отличава с мускулест, оригинален външен вид, който заляга на ретро дизайна, но е модерен, смел и с мощни пропорции. Специалистите предвиждат, че автомобилният лайфстайл A-сегмент, към който принадлежи ADAM, ще продължи стабилно да расте през следващите няколко години. От 2000 г. продажбите на модерни коли от сегмент A (с дължина около 3,70 м) в Европа са се увеличили с около 30%, а този на луксозните в сегмент B (около 4 м дълги) – с над 110%. Opel възнамерява да покори този растящ пазар с ADAM.