Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Във Ферари решили още преди началото на сезона да използват по 4...

Във Ферари решили още преди началото на сезона да използват по 4 задвижващи системи на пилот

6322
0
Шарл Льоклер, Ферари
Шарл Льоклер; снимка: Ферари

В тима на Ферари са решили още преди началото на сезон 2022 да използват по четири задвижващи системи на пилот. Информацията е на италиански източници, припомнящи работата на Скудерията по агрегатите от втората половина на 2021 г. досега. В Маранело напълно реконструираха моторите и въведоха първите сериозни промени за последните надпревари.

„Развитието на хибридната част започнахме да го използваме още през миналата година. Запазихме го и за тази“, посочи шефът на Ферари Матия Биното. „През зимата се съсредоточихме върху търсене на повече представяне и издръжливост, защото моторите са замразени.“

По част от задвижващите системи все още може да се работи – до септември. Освен това при развитието през зимата е бил открит проблем с издръжливостта от Ферари са получили разрешение от ФИА да го отстранят. Заради проявата на подобни грижи обаче в Скудерията са взели решение още преди началото на сезона да използват повече от разрешените задвижващи системи за състезателната година. Правилникът позволява три. Целта на тима от Маранело е да се справи с 4.

Вторите задвижващи системи, с които вече се състезават Шарл Льоклер, Карлос Сайнц и пилотите на клиентските екипи Алфа Ромео и Хаас е с промените в двигателя с вътрешно горене, разрешени от ФИА

Агрегатът е с повишена мощност и позволи на Ферари да съкрати аванса в максималната скорост на Ред Бул до 6 км/ч. Допълнителни промени по хибридните елементи ще има за втората половина на сезона.

Междувременно Ферари търси и отговор на въпроса защо загуби предимството си в средно- и нискоскоростните завои.

„Ние сме с малко повече притискане по отношение конфигурациите на крилата. Липсва ни известна скорост на правите, но по принцип печелим повече в завоите. В Маями обаче не беше така, особено в много бавните криви. Според мен Ред Бул вървеше много силно там. Темпото им е страхотно с гуми медиум и ни изравниха като скорост в бавните завои. Трябва да открием причината за това. Вярвам, че тя се крие в подобренията им от последните състезания, направили колата им просто по-бърза“, коментира Биното.

Вчера Ферари проведе втория си филмов ден за сезон 2022. Шарл Льоклер бе зад волана на F1-75 на пистата Монца.