В момента във Формула 1 усилено се опитват да убедят официалния доставчик на гуми Бриджстоун да остане и след 2010 година.
Японският производител, който от 1997 година участва в най-популярния автомобилен спорт, а от 2007 година е ексклузивен доставчик, съобщи, че планира да се оттегли след края на тазгодишния сезон.
По този повод се заговори, че корейските компании Кумхо и Ханкок са показали интерес. Според материал в „Ел Мундо Депортиво“ обаче двете фирми не са сериозни алтернативи. Междувременно отборите са изразили значително притеснение по отношение на ситуацията с гумите за 2011 година, като са склонни да работят за намаляването на разходите на Бриджстоун. В момента годишно японците харчат по 5 млн. евро за Формула 1.
За тази година вече бе потвърдено, че всеки пилот може да ползва по 11 комплекта гуми в състезателен уикенд, докато досега имаха право на 14.
От своя страна, Мишлен наскоро разкриха, че обмислят евентуално завръщане във Формула 1, ако правилата бъдат допълнително променени, така че да демонстрират ролята на гумите при намаляването на разхода на гориво и емисиите на СО2.
Действително би било интересно, ако от 2011 година има отново два конкурентни доставчика на гуми.