Начало Избрани Верстапен стана посланик на Хайнекен

Верстапен стана посланик на Хайнекен

690
0
Макс Верстапен и Хайнекен
Макс Верстапен и Хайнекен, снимка Ред Бул Контент Пуул

Макс Верстапен стана посланик на Хайнекен. Двукратният световен шампион в F1 ще участва активно в различни кампании, свързани с нидерландската пивоварна компания. Освен Верстапен, Хайнекен ще си партнира и с действащия световен шампион при конструкторите Ред Бул Рейсинг.

Новото сътрудничество обединява най-добрата нидерландска бира и най-успешния нидерландски състезател от F1. Целта на Верстапен и Хайнекен е да ангажира следващото поколение фенове чрез серия от творчески и смислени дейности, насочени към отговорното потребление.

Първият резултат от партньорството на Верстапен и Хайнекен ще бъде Player 0.0. Това е вълнуваща нова гейминг инициатива, по която Heineken и състезателят на Ред Бул работят заедно, за да създадат ново виртуално състезателно изживяване за феновете. Кулминацията на тази инициатива е новината, че печелившите геймъри ще могат да се състезават срещу някои от най-добрите пилоти в света

„Чувствам, че е наистина специално да си партнирам с емблематична нидерландска марка като Хайнекен. Не трябва да забравяме, че и самият аз съм от Нидерландия“, сподели Верстапен.

„Хората, които ме познават, знаят, че съм много решителен и като шофьор. Затова не искам да оставям място за каквито и да е грешки. Ето защо съм развълнуван да стана част от кампанията „When you drive, never drink.“ По този начин ще мога да помогна за повишаване на осведомеността за отговорна консумация. Самият аз съм запален геймър и страстен сим рейсър. Затова съм развълнуван, че ще участвам в разработваната нова геймърска инициатива, наречена Player 0.0″, добави пилотът на Ред Бул.

Хайнекен също така обяви партньорство с отбора на Ред Бул, което обединява двама новатори и гиганти в спорта. Това перфектно съчетание ще осигури забавление от световна класа. Тук се включват и изключителни преживявания за феновете, в които представянето се среща с играта. Двете глобални марки ще предоставят и вълнуващи нови моменти от лайфстайл кампании в области като музика и игри.

„Всеки страхотен екип се нуждае от поредица от страхотни партньори, които да го подкрепят в пътуването му. Ние сме изключително развълнувани да добавим Хайнекен като един от нашите глобални партньори с тяхната марка Heineken 0.0, която не съдържа алкохол“, заяви Кристиан Хорнер

„Това ще ни помогне да преминем на следващото ниво. Хайнекен 0.0 се превърна в огромна част от семейството на F1 по целия свят. Компанията предоставя вълнуващи и ангажиращи възможности за забавление на глобалната ни фенска маса както на пистата, така и у дома. Нямаме търпение да работим с тях отново и да видим вълнуващите възможности, които можем да предоставим на нашите фенове през този сезон“, каза още шефът на Ред Бул.

„Изключително сме развълнувани да си партнираме не само с настоящия световен шампион, но и с екипа, който стои зад него – Ред Бул Рейсинг. Макс е както нидерландска, така и и световна икона. Той е идеалният посланик на Хайнекен 0.0. Неговата страст както на пистата, така и извън нея – в общността на виртуалните състезания, ще разшири посланието ни в света на игрите с Player 0.0 и ще помогне в стремежа ни да насърчим отговорната консумация“, каза глобалният ръководител на Хайнекен Брам Уестенбринк.

Освен Ред Бул, Хайнекен е един от основните партньори на F1 от 2016 г. насам. Нидерландската марка бира е и основател на кампанията „When you drive, never drink.“