Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Волф: Драстична промяна в настройките на Хамилтън ни изигра огромна лоша шега

Волф: Драстична промяна в настройките на Хамилтън ни изигра огромна лоша шега

4289
0
Люис Хамилтън
Люис Хамилтън; снимка: Мерцедес

Драстична промяна в настройките на болида на Люис Хамилтън причинила проблемите, които имаше седемкратният световен шампион с колата си в петъчните свободни тренировки в Австралия. Той завърши втората сесия на 18-та позиция, като отборът му Мерцедес се бореше и с повреда в спирачната система. Джордж Ръсел даде шесто време. Шефът на тима от Бракли Тото Волф посочи, че денят бе лош за екипа.

„За втората тренировка направихме наистина драстични промени в настройките на колата на Люис и това ни изигра огромна лоша шега. Но пък тези сесии са за това. В другия бокс нещата бяха малко по-добре, но ни липсваше скорост. Ако Джордж си беше довършил обиколката, може би щяхме да сме малко по-напред, но като цяло не беше добър ден“, заяви Волф

„Не би било истина да твърдя, че съм разочарован. Опитваме какво ли не във всички възможни посоки, но изглежда все още не сме открили решението. Не сме намерили вярната посока на работа. Но трябва да продължим да опитваме. Вече видяхме, че в тази кола има скорост, представяне. Не искам да отстъпваме и да заявим, че просто болидът ни не е добър при тези правила, защото разполагаме с всичко необходимо, за да се справим. И ще го сторим“, каза още Волф.

Хамилтън каза, че не се е чувствал особено добре на пистата.

„В първата тренировка усещането в колата бе горе-долу добро. Първата ми серия всъщност бе най-добрата от началото на сезона досега. Направихме доста големи промени по болида за втората сесия, за да продължим да изучаваме поведението му. За съжаление това влоши нещата. Беше трудно, но все пак има положителна информация, която можем да извлечем от първата тренировка. Ще работим упорито довечера, за да постигнем подобрение утре“, коментира Хамилтън.

Джордж Ръсел каза, че с отбора са се опитали да намерят границите в управлението и поведението на F1 W15

„Имах някои проблеми на пистата, но в крайна сметка всичко бе под контрол. В последната си бърза обиколка вървях наистина добре със софта, но сбърках – излязох широко встрани на последните два завоя. От това леко пострада предното ми крило. Иначе мисля, че можех да съм трети в сесията“, посочи Ръсел.