Шефът на Мерцедес Тото Волф заяви, че няма специална необходимост да говори тази вечер и утре със своите пилоти за това как конкретно да атакуват първия завой. И изобщо как да проведат състезанието в началото.
„Имаме си стандартна процедура за тези ситуации, когато двамата са на първа редица. А и те се уважават достатъчно, за да не очакваме проблеми. Но все пак ще преговорим всичко отново утре, обясни австриецът“. Той закъсня само с 4 минути за срещата си с не многото на брой колеги тази вечер и се извини изключително внимателно.
Шефът на комуникациите Брадли Лорд тъжно коментира, че когато започнеш твърде много да печелиш дори интересът към теб изчезва, но няма какво да направи.
На въпрос до колко е изненадан от това, което се случва във Ферари, Волф доста се затрудни в отговора. Но каза, че подобни ситуации се случват. А днес за Ферари още от Q1 нещата са се объркали. И е трябвало да ползват втори комплект гуми с Фетел твърде рано. Което е увредило цялата им квалификация.
Това, което стана с Льоклер пък според него „просто е жалко“, защото щеше да бъда интересно да е техен съперник в неделя пред собствената си публика и тифозите на Ферари, за които Монако също е домашно състезание.
Волф коментира доста уклончиво времето, в което бяха пуснати на пистата двамата му пилоти в края на Q3. Той отбеляза, че Люис за поред път е направил невероятна последна обиколка, след като преди това е имал много проблеми. И не е успял да загрее гумите си в първата си скоростна обиколка в Q3. Но след това нещата са се получили.
Докато пък подготвителната обиколка на Валтери не се е получила при последното му излизане на трасето, както стана и с Макс Верстапен. Като желанието на инженерите е винаги да има оптимално време.
„Винаги съм бил впечатлен от начина, по който Люис успява да събере всичко накрая в едно обиколка.
Независимо че е имал преди това много проблеми и нещата не са се получавали както трябва“, каза Волф и се върна и към връзката на Люис с Ники Лауда.
На въпрос на Питър Уиндзър дали всъщност новият рейс инженер на Валтери, който беше парформънс инженер на Люис до миналата година, не е причината за успехите на финландеца тази година (със знанията от другата част на бокса), Волф с усмивка отговори, че модерните екипи във Формула 1 са открити, с достъп на данните от двете страни.
Талантът се цени в неговия екип и хората трябва да се развиват и повишават. Такава е политиката на целия концерн Мерцедес. И всъщност тимът се променя всяка година, развива се непрекъснато и нищо не е единствен компонент, който решава резултата.
На излизане почти се сблъсках с Ботас, който си сложи каската и се качи на скутера си. Беше все така силно разстроен от случилото се в Q3. И бе убеден на пресконференцията, че след първия му тур в Q3 са му останали поне още 0,2-0,3 сек неизползван потенциал.