Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Волф: Новите неща в Барселона трябва да помогнат още

Волф: Новите неща в Барселона трябва да помогнат още

22706
0
Тото Волф
Тото Волф; снимка: Майкъл Потс

Иван Тенчев, Монреал. Шефът на Мерцедес Тото Волф бе обнадежден от третото и четвърто място на пилотите му Джордж Ръсел и Люис Хамилтън в Канада, но без видимо да е много развълнуван. Австриецът заяви, че множеството нови елементи – видими и невидими в колата – са помогнали да се постигне напредък в последните състезания. Според него обаче едва на класическа писта като Каталуния с добавяне на още нови компоненти ще се види по-ясно дали тимът наистина е намерил верния път. С усмивка Волф заяви, че очаква новостите да донесат 0,2 на обиколка. След това обаче каза, че реалистично просто трябва да са още една стъпка напред. На въпрос дали F1 W15 e можел да спечели на пистата „Жил Вилньов“ Волф отговори, че това е проблеснало като мечта за миг, когато Джордж Ръсел бе най-бърз на пистата с твърдите гуми.

„Мисля, че определено от Имола насам направихме правилни промени и те дават резултатите, които следим сега“, заяви Волф

„Това са неща, с които се борехме през последните две години. А сега изглежда, че сме хванали посоката. Добавяме производителност всеки уикенд с новите елементи, които интегрираме. Следващите компоненти, които ще дойдат в Барселона, би трябвало да помогнат още повече. Надявам се да успеем.“

Волф обясни още, че няма обаче нищо гарантирано като сигурно развитие. Предното крило на Мерцедес е само една от многото нови части, резултат от усилията на хората в Бракли.

„Нещата работят добре, когато взаимодействат добре помежду си. Цялостната структура става по-ефективна. Когато сме в състояние да оптимизирате височината на колата например откриваме, че сме добавили повече производителност като цяло. Така че ще направим още една стъпка в Барселона и се надяваме, че ще я видим на хронометъра.“, продължи ръководителят на Мерцедес в Гран при.

Волф не потвърди скорошните слухове, че няма добро съответствие между данните от симулациите и пистата и отново заяви, че тимът му се бори да реши проблемите си, а това не е лесно за никого.

„Знаете, че във Формула 1 чудеса няма. И затова е тази постоянна работа – да се разбере какво не е наред. И знам, че на всеки от вас тази тема е омръзнала. Но не можеш да направиш обратен инженеринг и да успееш.“

„Не може да кажем, че искаме нашия автомобил да изглежда като Ред Бул и това да реши всичко. Наистина трябва да си проправяте път през проблемите. И, да не изглеждаше, че има връзка между тунела и пистата. Колата беше трудна за каране, подскачаше и нямаше добър баланс. Но получихме ясна индикация за това какво ни липсва в пъзела. И мисля, че разгледахме добре нещата и вече вървим напред“, обясни още Волф.

Австриецът коментира и темата за новите правила за 2026 г. Волф заяви, че независимо от множеството спекулации в падока, няма да настоява за някаква промяна и при задвижващите системи заедно с окончателните промени в шаситата заради очакванията колите да станат супер бързи на правите и много бавни в завоите.

„Регламентът за задвижващите системи мисля, че е съвсем ясен отдавна. А по отношение на шаситата ФИА и отборите са съгласни, че трябва да оптимизираме регламентитеq защото характеристиките за разхода на енергия просто не са достатъчно добри на този етап. При това съм сигурен, че можем да постигнем това“, заяви каза шефът на Мерцедес в F1.