След като Хамилтън и Ръсел се класираха съответно пети и шести днес, шефът на тима, Тото Волф, заяви, че е доволен от резултата, макар и той да се дължи донякъде на катастрофата на Алонсо и малшанса на Сайнц. Австриецът също така сподели защо от Мерцедес са решили да не правят подобрения по колата към момента като обясни, че това би попречило да разберат къде точно е проблемът и да научат повече за работата на колата.
„Просто се учим за колата и за гумите. Нищо от това, което направихме този уикенд не отключи аеродинамичен потенциал и не намали подскачането. Все още сме на същото място. Затова няма никакъв смисъл да правим подобрения, защото ще предизвикат още по-голямо объркване.“
„Може би колкото повече е притискането, толкова по-лошо е подскачането, затова все още се учим. Нашето подскачане е по-лошо от гледна точка на това, че при нас то се получава и в бързите завои. Гледайки данните, можем да забележим, че сме конкурентни в първи и втори сектор, но в третия губим в 9-ти, 10-ти и 12-ти завой… Губим почти секунда само в няколко завоя.“
Люис Хамилтън пък сподели, че в опит да научат повече за колата двамата с Джордж са използвали различен наклон на шасито. По този начин Мерцедес се опитват да намерят правилния баланс, с който да контролират подскачането. Той също така обясни, че една от най-големите трудности, когато колата подскача е, че всеки път при влизането в завоя, тялото му е в различна позиция.
Ръсел, който завърши шести зад Люис, повтори думите на Волф, че основната загуба на време е идвала от бързите завои. Според него той и Хамилтън могат да завършат пред Ландо утре. Двамата се надяват да успеят да задържат Сайнц и Алонсо зад себе си в надпреварата.
This pic. 📸❤️ pic.twitter.com/FwPmtjBNxB
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) April 9, 2022