Начало Избрани Волф: Все още ни липсват две или три десети, за да можем...

Волф: Все още ни липсват две или три десети, за да можем да се борим с Ферари и Ред Бул

3509
0
Тото Волф, Мерцедес
Тото Волф, снимка Венелин Николов

Мерцедес постигна значителен напредък през последните няколко старта в F1. Отборът от Бракли имаше представител на подиума след края на състезанията в Баку, Монреал, Силвърстоун и Ред Бул Ринг.

В Мерцедес се възстановиха след катастрофите на Ръсел и Хамилтън в квалификацията за Гран при на Австрия. В крайна сметка двамата завършиха на трета и четвърта позиция и отново бяха третия най-бърз отбор на стартовата решетка след Ферари и Ред Бул.

Шефът на Мерцедес Тото Волф твърди, че екипът се нуждае от две или три десети, за да може да се бори с лидерите в F1. Австриецът беше много доволен от резултата на Ред Бул Ринг, но призна, че трябва да бъде отключен още потенциал от автомобила W13.

Все още ни липсват две или три десети, за да можем се борим с Ферари и Ред Бул, каза Волф.

Като цяло автомобилът беше много по-силен в неделя, отколкото в събота. Не бяхме не достатъчно бързи, за да се борим за челните позиции.

През първата половина на сезон 2022 Мерцедес имаха огромни проблеми с подскачането. Сега Волф смята, че това явление вече е повече или по-малко под контрол, въпреки че конфигурацията на пистата Ред Бул също е помагал за намаляване на този неприятен феномен. Според шефа на Мерцедес, основният недостатък на W13 сега е свързан с чистата скорост.

Мисля, че е свързано с представянето“, каза Волф.

„Успяваме да се справим по-добре с подскачането, стига да не се връщаме на писти като Монако и Баку. Все пак вярвам, че със сигурност няма да имаме проблемите, които видяхме преди няколко седмици.“

Според Волф, съперниците на Мерцедес също са имали известен недостиг на мощност на Ред Бул Ринг. Това е писта, на която германският тим не е чак толкова успешен, въпреки победите през 2014, 2015, 2016, 2017 и 2020 г.

„Изглежда, че ни липсваше малко мощност. Трябва да преценим дали е било заради надморската височина“, добави австриецът.

Като цяло пистата в Австрия никога не е била много силна за нас. Въпреки че имахме големи успехи през последните години, това беше трасето, на което изпитвахме огромни затруднения.“

събота] наистина бяхме заседнали в ничия земя. Мисля, че неделя] може би бяхме останали там от гледна точка на позиционирането на пистата. Все пак времената за обиколка бяха по-конкурентни.“