Брандът Volkswagen е новият партньор на Купата на България и Професионалната футболна лига. Водещата автомобилна марка става ключов играч на спортната сцена у нас.
На 7 ноември официално беше теглен жребият за 1/8 финалите за Купата на България по футбол. Домакин беше най-големият търговско-сервизен комплекс на Volkswagen в България –Порше София Изток. Събитието събра големи имена от българския футбол и представители на медиите. Мястото не беше избрано случайно. То ознаменува началото на тригодишно партньорството на Volkswagen с Професионалната футболна лига, организатор на турнира за националната купа по футбол.
Сред гостите бяха Георги Иванов, президент на Българския футболен съюз, президентът на Професионалната футболна лига (ПФЛ) Атанас Караиванов, изпълнителният директор на „Левски“ Даниел Боримиров и много други
По време на церемонията бранд директорът на Volkswagen Нестор Несторов изрази своята гордост от сътрудничеството. Той подчерта важността на футбола като обединяваща сила за общността. В краткото си приветствие към гостите г-н Несторов отбеляза, че брандът винаги е бил силно ангажиран с футболната тематика. Той припомни, че Volkswagen е партньор на две европейски първенства и на световното в Катар. А също и че е собственик на елитния германски клуб „Волфсбург“: „В последните 20 години Volkswagen е дългогодишен поддръжник на футбола и спонсор на Купата на Германия. Така че за нас изборът да подкрепим Купата на България беше естествен и логично продължение на тази линия на бранда. Щастливи сме, че можем да създаваме нови възможности и да подкрепяме развитието на спорта.“
Чрез това партньорство Volkswagen утвърждава своята репутация не само като водеща марка в автомобилния сектор, но и като ключов играч на спортната сцена. Играч, подкрепящ значими събития и инициативи, които вдъховяват и насърчават общността.