Кими Райконен заяви, че от екипа му Ферари не очакват чудеса от подобрената версия на задвижващата система на тима в предстоящата Гран при на Канада. Скудерията ще използва нова спецификация на двигателя с подобрено турбо и компресор.
По информация на motorsport.com, промените по турбото са направени без да бъдат използвани токени за развитие, като целта им е била по-голяма надеждност на елемента, който причини отпадането на Кими в Австралия. Подобренията по компресора са коствали използването на 2 токена.
Това означава, че до края на сезона Ферари разполага само с 4. От тима побързаха да въведат този ъпгрейд именно за Канада, тъй като пистата има няколко дълги прави и добрата работа на двигателя и неговата мощност са от важно значение.
„Това е крачка напред, но колко точно, времето ще покаже, заяви Райконен по време на официалната пресконференция преди началото на уикенда. – Това е нова част, а ние никога не поставяме такива на колата ако не мислим, че те ще подобрят нещата. Не очаквам чудеса от нея. Не е нещо магическо. Това е правилната посока на развитие и е нещо, което очаквахме да имаме.“