Смесени чувства владееха тима на Уилямс след Гран при на Монако.
От една страна Бруно Сена финишира 10-и и взе точка, но пък състезанието на Пастор Малдонадо приключи в първия завой след старта. Екипът бе убеден, че FW34 е достатъчно силен, за да се бори за четвърта-пета позиция в квалификацията и добро класиране в състезанието, така че разочарованието бе осезаемо.
– Отборът гледа напред към Монреал, защото вярваме, че ще сме силни там. Трябва обаче да се справим и в квалификацията, и в състезанието. По принцип там винаги стават интересни надпревари, има много питове, високо износване на спирачките, колата за сигурност често се появява – коментира главният инженер Марк Гилан.
Той допълни, че не е бил изненадан от избора на доста екипи на стратегия с едно спиране в бокса.
– Гумите можеха да издържат натоварването, така че нямаше никакви грижи. Инцидентът на Пастор пък (в третата свободна тренировка, когато удари Серхио Перес и заради който го наказаха с преместване 10 места назад на грида) можеше да се избегне и затова е разбираемо, че му наложиха санкция. Бруно бе честен след квалификацията, признавайки, че можеше да се справи и по-добре. В състезанието се бори мъжки, но бе задържан от Кими [Райконен]. Ще продължим да се трудим с Бруно на симулатора и на пистата, за да му помогнем да оптимизира максимално работата си с гумите – допълни инженерът.