Уилямс ще опитат да догонят Форс Индия в класирането при конструкторите за сезон 2012 г. във Формула 1 в оставащите два старта от първенството. Екипът от Гроув е на 22 точки зад съперниците от Силвърстоун и заради това ще има още нови компоненти за Остин и Интерлагос в стремежа да навакса изоставането.
– Ще натискаме здраво до самия финал с още нови елементи, за да опитаме да спечелим шестото място в отборното класиране – коментира главният операционен инженер Марк Гилан. – Трасето в Остин е ново, нямаме база данни за него, на която да разчитаме и това показва степента на важност на съоръжения като симулатора и виртуалното пресъздаване на конфигурацията. Те помагат да сме напълно подготвени още преди самия уикенд. Пирели ще ни предоставят гуми хард и медиум – като на всяка нова писта. Ще трябва да сме внимателни и да видим какво ще е поведението им, за да направим точните предвиждания за стратегията.
Според шефа операции на пистата в Рено Спорт F1 Реми Тафен Съркюит ъф ди Америкас изглежда интересно трасе.
– В него са пресъздадени някои от най-сложните завои от пистите, на които сме се състезавали досега – като например S-овете от Сузука и осми завой на Истанбул парк. Има няколко промени във височините и наклоните в рамките на една обиколка, особено в първи сектор. Отиването ни на нова писта изисква почти двойна на обичайната работа на динамометрите преди въобще да тръгнем натам. Ние обаче може би изкарахме дори повече, тъй като при такова разнообразие от завои очакваме двигателят ни RS27 да е максимално натоварен – допълни Тафен.