Забраната за даване информация на F1 пилотите от страна на техните инженери важи и за питбордовете.
ФИА изпрати уточнение до екипите, в което постанови, че отборите няма да имат право от Гран при на Сингапур нататък да показват определени данни и на табелите, които все още се използват в състезанията. От федерацията обясниха по-рано, че няма да толерират кодове и чужди езици при разговорите между питуола и кокпита.
Все пак някои неща ще влязат в сила от старта в Япония, за да се даде време на отборите да установят процедурите си и да се справят със задачи в области като налягане на гумите, износване на спирачките, работа на скоростните кутии. Очаква се въпросът да бъде обсъден и в Сингапур преди надпреварата там.
Пълният списък на ФИА:
Позволени
– уточнение, че съобщение от пилот е било чуто;
– детайли за времената в сектор или обиколка;
– детайли за времето в обиколка на съперник;
– разлики спрямо съперник в тренировка или състезание;
– инструкции от типа на „натисни здраво”, „натисни сега”, „състезаваш се с Х” и подобни на тях;
– помощ с предупреждения за трафик по време на тренировка или състезание;
– уточнение на разликите между болиди по време на квалификация с цел по-доброто позициониране на автомобил, за да направи чист тур;
– предупреждение за спукана гума;
– избор на гуми за следващ питстоп;
– брой обиколки, направени от съперник с даден комплект гуми по време на състезание;
– уточнение на типа гуми, използвани от съперник;
– индикация за възможен проблем с болид на съперник по време на състезание;
– информация относно възможен проблем с болида на съперник по време на състезание;
– информация относно възможната стратегия на съперник по време на състезание;
– информация за жълти знамена, сини знамена, излизане на кола за сигурност и други подобни ситуации.
Непозволени
– детайли за времената по сектори на съперник и къде той е по-бърз или по-бавен;
– настройка на задвижващата система;
– уточняване начина на работа на програмата на задвижващата система;
– настройка на скоростна кутия;
– информация за предавки (ще влезе в сила от Гран при на Япония);
– баланс на SOC (state-of-charge of batteries – ниво на зареденост на батериите) или настройка с цел подобряване на представянето;
– информация за настройки на горивния поток (освен ако не е по изрична инструкция на рейс контрола);
– информация за необходимостта от пестене на гориво и колко гориво е необходимо да се спести;
– информация за налягане или температура на гумите (ще влезе в сила от Гран при на Япония);
– информация за настройки на диференциала;
– настройки преди старта на съединител, за старта и при спирания в бокса;
– т.нар. bite point – информация за настройки на съединител;
– загряване/превъртане на гуми за старт на състезание;
– информация за баланс на спирачките или настройки на brake-by-wire;
– предупреждения за износване или температура на спирачките (ще влезе в сила от Гран при на Япония);
– избор на първоначални настройки (освен ако не е в случай на ясно идентифициран проблем с автомобила);
– отговор на директен въпрос от пилот като например „Правилната карта на въртящ момент ли използвам?”;
– всяко съобщение, което изглежда кодирано.