Начало Други За втора поредна година стартира дарителската кампания на Мото-Пфое #steniskanabala

За втора поредна година стартира дарителската кампания на Мото-Пфое #steniskanabala

59
0

18 години Мото-Пфое подпомага абитуриенти-сираци, като за втори пореден път инициира дарителска кампания за образованието им #steniskanabala. 

#steniskanabala е благотворителна кампания на Мото-Пфое, насочена към български абитуриенти-сираци, за да продължат образованието си във висше учебно заведение или център за професионално обучение. Заедно с БЧК се грижим даренията от кампанията да им осигурят развитие в избраното поприще. 

На специално създаден сайт www.steniskanabala.bg, който през 2015 г. е обновен и обогатен със съдържание и функционалности, всеки настоящ, бивш или бъдещ абитуриент може да дари средства, онлайн или по банков път, за образованието на абитуриентите без родители, а Мото-Пфое му предоставя символа на кампанията – тениска, с която да отиде на бала, изпращането или среща на випуска. Всеки сам избира размера на дарението си, но тениската ще бъде предоставена при дарения над 20 лв. Сайтът работи лесно и предоставя възможност за избор на модел, размер и вид тениска. 

Тази година три известни имена – DJ Marten, Knapp и 45 Street – участват благотворително в кампанията, като всеки от дизайнерите предложи свой вариант за мъжка и дамска тениска, с което изборът става разнообразен, но и труден. 

Както и досега, благотворителната кауза се подкрепя от много съмишленици. Партньор на Мото-Пфое в инициативата продължава да е БЧК, който събира заявките на абитуриентите-сираци за кандидатстване по настоящата програма и координира работата с тях. За втора поредна година DHL са официалният логистичен партньор, разнасящ благотворително тениските, а betahaus отново е любезен домакин на откриващото събитие и помага за оповестяването на информацията. Инициативата се подкрепя и от редица медийни партньори, които с готовност приеха да разпространяват добрата новина. Зад каузата #steniskanabala отново застават известни имена като Митко Павлов, Христо Мутафчиев и Данчо Караджов. 

Даряването на средства за различни каузи е част от последователната политика на Мото-Пфое за корпоративна социална отговорност. Наша запазена марка са дарителските ни програми за опазване на природното и културно наследство на България, както и за подпомагането на абитуриенти-сираци. От 1997 г. досега ежегодно благотворително модно ревю на Мото-Пфое подпомагаше бала им, закупувайки тоалети, аксесоари и куверти. С