Екипът на Заубер обяви днес едно ново сътрудничество, за което от известно време се говори в падока на F1: швейцарският отбор ще работи заедно с английския футболен клуб Челси. Хората от Хинвил предизвикаха доста приказки кой е мистериозният им нов партньор със слогани върху капака на двигателя на С31 в Китай и Бахрейн.
Сега вече официалното лого на Челси ще се появи на автомобилите през уикенда за Гран при на Испания.
– Подобно партньорство не е съществувало под такава форма досега, а има толкова възможности за обща работа – коментира главният изпълнителен директор на Заубер Мониша Калтенборн. – При всички случаи говорим за отбори на върха в дисциплините си. Желанието ни е да подсилим взаимно позициите си в маркетингов и търговски аспект. Сега ще имаме тази възможност, а и поздравяваме Челси за достигането на финала в Шампионската лига.
Главният изпълнителен шеф на Челси Рон Гурлей също заяви, че подобно партньорство е иновативно и несрещано досега.
– Свързването на два от най-популярните спортове в света ще доведе и до обединение на фенове. Ние сметнахме, че швейцарският екип – четвъртият, участвал най-дълго в F1 – идеално отговаря на нашите идеали. След година Челси празнува 20 сезона във Висшата лига, Заубер – във Формула 1. Споделяме много философии, както и желанието да помагаме на млади таланти: ние на футболисти, Заубер – на автомобилни състезатели. И двете страни ще имат огромна полза от това сътрудничество, което ще създаде уникални комерсиални възможности – допълни той.
Логото на Заубер ще се появи на рекламните бордове на стадиона на Челси по време на домакински мачове на тима, както и на стените, пред които футболистите дават интервютата си.