Рено ще използва нова версия на хибридната си система MGU-K в Гран при на Австрия в края на тази седмица. Тя ще бъде ползвана от заводския тим на френския концерн, но това не е сигурно за клиентските отбори от Ред Бул и Макларън.
По думите на управляващия директор на Рено Сирил Абитебул поне единият тим е решил да не я внедри на Ред Бул Ринг. И причината за това е, че ограниченията от правилата позволява изпозлването само на 2 броя MGU-K за сезона за всеки пилот. При ползването на повече следват наказания.
„Новата спецификация на хибридната система е налична за всички коли със задвижващи системи на Рено, но не всички отбори предпочетоха да я използват в Австрия, каза Абитебул. – Чакахме новата MGU-K дълго време. Тези, които ползват старата, са подложени на по-голям риск по отношение на надеждността.“
Именно с MGU-K проблеми имаше Карлос Сайнц в отминалия кръг във Франция. Системата се повреди в неговия болид 5 обиколки преди финала и той загуби много мощност – около 160 конски сили, което му коства загубата на 2 позиции на финала.