Българският отбор, който планира да участва в 24-те часа на Льо Ман догодина, направи първия си тест за надпреварата. Това се случи на пистата Серес в Гърция.
Зад волана на автомобила Sin Car R1 бяха шампионите на писта в Туринг и Макси – Иван Влъчков и Константин Маршавелов, които са сред титулярните пилоти за Льо Ман.
Изпитанията преминаха под ръководството на ментора на проекта и конструктор на русенския болид Росен Даскалов, който е и шеф на Русе Кар Моторспорт.
Маршавелов направи 60 обиколки, като това бяха първите му километри зад волана на Sin Car R1. Даскалов заяви, че е останал силно впечатлен от бързината, с която Маршавелов се справя с новостите.
„Не искахме да симулираме състезание. Особено съм доволен, защото трябваше да видим как вторият пилот Маршавелов ще се адаптира към автомобила, обясни Росен. Затова искахме да сравним времената на Косьо и тези на Иван.”
„Прекалено много сме свикнали да подценяваме българското. Аз съм очарован от тази кола, каза Маршавелов. – Росен и Sin Car надминаха очакванията ми. Не правих много дълги серии, защото и наплива на хора, които искат да бъдат в „Рейс-такси“ бе голям.
Влизам в колата без никакъв проблем. Дори няма проблем и когато в нея са двама души, поведението й продължава да е перфектно! Колкото до Иван – едно мога да кажа: той напълно се е сраснал с този автомобил.“
„По-важното беше да сравним постиженията на Косьо с моите, а не да правим обиколки за времена, каза от своя страна Влъчков, който направи 8 обиколки.
– Хубавото е, като се има предвид, че това бе първото излизане на Маршавелов със Sin Car R1, замерванията показаха, че времената му се доближават до моите.“