Тимът на Уилямс показа новото оцветяване на болидите си за сезон 2020. Промяната се случи, след като договорът с Rokit като основен спонсор бе прекратен. Отборът от Гроув изпадна в сериозно финансово затруднение и обяви, че се продава – част от екипа или целия.
Новите цветове напомнят за тези от първите години в историята на Уилямс.
Централно място е получило логото на Sofina – компания на Майкъл Латифи. Канадският бизнесмен е смятан за един от основните желаещи да купи британския тим. Тази година там ще се състезава синът му Николас. Латифи е вносител на Lavazza за Канада и логото на фирмата за кафе също е върху FW43.
Our new look for the season ahead ?#WeAreWilliams ? pic.twitter.com/oVs8VEKP8e
— WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) June 26, 2020
За Rokit пък се заговори наскоро, че може да стане спонсор на Мерцедес. Смята се също така, че от Уилямс възнамеряват да започнат дело срещу компанията за прекратяването на контракта. Договорът за спонсорство бил на стойност 25 милиона долара.