Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Мик Шумахер: Ферари SF71H ми показа напредъка на F1, след като карах...

Мик Шумахер: Ферари SF71H ми показа напредъка на F1, след като карах F2004

2744
0

Тримата млади пилоти от академията на Ферари, които ще дебютират в официални Формула 1 сесии този сезон – Мик Шумахер, Калъм Илот и Робърт Шварцман – направиха тренировка на пистата Фиорано. Те караха болида на Скудерията от 2018 г. – F71H. Тримата споделиха впоследствие впечатленията си от сесията и колата.

„Благодарен съм на Ферари и академията, че ми дадоха възможност да седна зад волана на F1 болид с хибридна задвижваща система няколко дни преди дебюта си в Гран при уикенд на Нюрбургринг. Беше много полезно да преминем отново всички процедури, които са доста сложни, както и начина на работа на отбор на най-високото ниво на спорта ни.“

„Преди няколко седмици на Муджело карах F2004 – изумителен автомобил, но вече доста стар. Колата от 2018 г. ми позволи да разбера колко важна е електрониката за задвижващата система и какъв прогрес има Формула 1 по отношение на аеродинамиката“, каза Шумахер

„Нямам търпение да седна в кокпита в Германия. Прекрасно ще е да участвам за първи път в сесия пред родна публика. В отбора още има механици, които са работили с баща ми и това ще направи деня още по-специален.“

Илот нарече деня незабравим, въпреки че имаше възможност да кара F1 болид миналата година.

„Беше много полезна тренировка. В SF71H най-много ме впечатли аероефективността. Нивото на сцепление е абсолютно различно от онова, с което разполагаш в други категории. След това идва изключителната мощност на двигателя и моменталното спиране“, допълни той.

 

View this post on Instagram

 

What a day 😁 driving the SF71-H around Fiorano. Big thanks to @ferraridriveracademy for organising everything. 🙏🏼

A post shared by Callum Ilott (@callum_ilott) on

Шварцман сподели, че е изпълнил една своя мечта с този тест – да кара Гран при автомобил.

„Този блян е още откакто бях малко дете и най-накрая се сбъдна. Управлението бе фантастично, невероятно забавление. Най-забележителна е мощността: при ускорения сякаш не спира да приижда. Спирачките са също толкова впечатляващи. Колата спира в момента, когато вече чувствах, че може би е твърде късно да вземеш завоя. Освен реалното каране бе много специално и да работя с отбора. Там има много хора и отделят внимание на всеки детайл, работят на страшно високо ниво. Благодаря на всички, че направиха този паметен ден възможен“, сподели Шварцман.