Тимът на Ауди спечели 13-та победа в 24 часа на Льо Ман. Екипаж №2 Марсел Фаслер/Андре Лотерер/Беноа Трелюе триумфира след страхотна битка със съперниците от Порше и Тойота, както и със съотборниците им.
Второто останало в състезанието Ауди – №1 с Лукас ди Граси/Марк Жене/Том Кристенсен – възкръсна и финишира на втора позиция, превръщайки успеха на екипа от Инголщадт в двоен. Те изживяха най-много спадове сред претендентите в LMP1 с катастрофата на Люк Дювал, на когото лекарите забраниха да кара в състезанието. Жене бе извикан спешно да попълни екипажа, а отборът на практика събра нова кола.
Трета остана Тойота-та с №8 – Антъни Дейвидсън/Никола Лапиер/Себастиен Буеми. Автомобилът се завъртя на мокрото трасе при краткия порой през втория час и се озова в меле, след което отпадна Ауди №3. Лапиер успя да го върне в бокса, където механиците поправиха щетите и върнаха прототипа на пистата. Втората Тойота отпадна с повреда в електричеството, докато водеше в класирането на LMP1.
В самия край на надпреварата Порше успяха да върнат поне единия си автомобил на пистата – №14.
Победителите с Ауди №1 направиха 379 обиколки за 24 часа. Съотборниците им завършиха на 3 обиколки дистанция зад тях.
– Знаехме, че не сме фаворити в началото. Искахме да спечелим добър резултат, но мислехме, че е ще е трудно да гоним победата. А в крайна сметка взимаме двоен успех! Като погледнете към изминалата седмица и видите колко пъти бяха страшно затънали в проблеми, е просто невероятно докъде стигнахме – коментира шефът на Ауди Спорт Волфганг Улрих.
JOTA Спорт със Зитек-Нисан Z11SN и екипаж Саймън Долан/Хари Тинкнел/Оливър Търви триумфира в LMP2.
В GTE Pro победата взеха Джанмария Бруни/Тони Виландер/Джанкарло Фисикела с Ферари. Астън Мартин №95 пък стана пръв в GTE Am.
262 000 зрители проследиха тазгодишния трилър в 24 часа на Льо Ман през уикенда. Това е най-голямата публика от 1989 г. и участниците се погрижиха хората на трасето и тези пред телевизионните си екрани да проследят една вълнуваща надпревара.