Макларън ще се борят да покажат достатъчно скорост и добро представяне в Китай след разочарованието в Бахрейн, заяви Дженсън Бътън.
Тимът от Уокинг започна ударно сезона с двоен подиум в Австралия (второ и трето място), след като през цялата 2013 г. не се класира на почетната стълбичка. На Сепанг Бътън бе шести, а Кевин Магнусен – девети. В Бахрейн нито един от двамата не достигна финала (макар Дженсън да бе класиран) заради технически проблеми.
– Имаме какво да доказваме в Китай. Трябва да вземем точки и да демонстрираме темпото, което според нас тазгодишният ни болид притежава. Това няма да е никак лесно. В Бахрейн се видя, че като изключим първите две коли, надпреварата между останалите е доста равностойна. Разликите са толкова малки, че ще трябва да напаснем всичко. Аз лично винаги съм обичал да се състезавам в Китай. Спечелих там през 2010 г., имам добри резултати с Макларън. Трасето не винаги пасва на колата ни, но ако нещата вървят както трябва, можем да направим по-силен уикенд – заяви Бътън.
Магнусен в две поредни надпревари удря Кими Райконен (Ферари) и се надява най-после да остави проблемите зад гърба си. 21-годишният датчанин досега е виждал шанхайското трасе само по телевизията.
– След миналото състезание чувствах, че не извлякох максимума както от себе си, така и от автомобила. Дано двата дни тестове в Бахрейн и подготовката ми за предстоящия старт да ми позволят отново да се почувствам комфортно в болида си. От видяното досега смятам, че първи завой е истинско предизвикателство. Според мен ще видим впечатляваща скорост и много изпреварвания на обратната права – една от най-дългите в F1. В първите три надпревари различни коли и пилоти бяха най-близо до Мерцедес. Според мен все още е доста рано да се говори за установен ред в конкурентоспособността на тимовете. Ние ще се опитаме да се задържим в челото – допълни Магнусен.
Рейсинг директорът на Макларън Ерик Булие допълни, че възстановяването от кръг с две отпадания не е лесно и затова ще е особено важно в Китай да бъдат спечелени точки. Той повтори също така, че отборът ще развива агресивно MP4-29.