Докато в екипа на Ред Бул проблемите със задвижващата система на Рено изглежда донякъде решени, то при Лотус проблемите от предсезонните тестове продължават.
„Вчера вечерта установихме теч в хидравликата на скоростите, но не искахме да нарушаваме вечерния час. Затова трябваше проблема да бъде отстранен днес“, обясни Ромен Грожан пропуснатата първа обиколка. „Закъсняхме с поправката, а после се появи проблем със софтуера. Когато успяхме да отстраним и него бе вече късно за участие в първата сесия за деня.
Във втората част успяхме да караме известно време, но пък се появи проблем с турбото. За съжаление не успяхме да свършим предвидената по програма работа.“
Французинът, роден в Женева, успя да направи само 12 обиколки, като в края на втората сесия се окопа в чакъла след счупване на окачването.
„Чупят се неща, които не би трябвало да се чупят“, продължава Грожан. „Все пак от Рено са направили прогрес по отношение на гъвкавостта. Видяното в Ред Бул и Торо Росо също ни обнадеждава. Сега сме на 18 и 22 място и предпочитам утре да се класираме там в квалификацията и да знаем, къде са проблемите ни, отколкото да се класирам по-напред и да не знаем и да не разбираме какво и защо се случва. Все още се случват някои неща, които не разбираме. За някои от тях трябва да изчакаме Рено да вземат мерки, други можем да решим сами.“
Още по-труден бе денят за неговия съотборник Пастор Малдонадо. След две инсталационни обиколки той така и не успя да запише време в петъчния ден.
„Въпреки това съм готов за утре“, обясни венецуелецът. „Дълго време седях в колата и чаках, защото имаше проблеми. Но това е нормално за този ранен етап от сезона. Имаме изглежда малко повече проблеми от останалите и ще трябва да наваксаме.“