Може би най-интересната новост, освен направената заради правилата промяна на носа, е че в МР4-29 Макларън се връща към предно окачване, изградено според философията пушрод.
Шаси: монокок от карбон
Предно окачване: пушрод с карбонови носачи и щанги, активиращи разположените в носа пружини и стабилизатори.
Задно окачване: пулрод с карбонови носачи и щанги оформени като крила и активиращи пружини и стабилизатори
Трансмисия: 8-степенна скоростна кутия на Макларън със секвенциално и полуавтоматично, мигновено превключване.
Съединител: Макларън; карбонов
Амортисьори: няма данни
Джанти: Enkei
Гуми: Pirelli 245/660/13 (отпред) и 325/660/13 (отзад)
Спирачки: Akebono; дискове и накладки от карбон.
Управление: сервоусилвател на Макларън
Горивна система: ExxonMobil High Performance безоловен (5,75 % биогориво)
Електронна система: FIA-Standard-SECU; McLaren Applied Technologies
Комуникационна система: Kenwood
Охладителна система: няма данни
Боядисване: AkzoNobel с продукти на Sikkens
Задвижване: Mercedes-Benz PU106A Hybrid; 1,6 л. обем; 6 цилиндъра с ъгъл между цилиндрите от 90 градуса; 24 клапана; макс. 15.000 об/мин.; максимален разход от 100 кг гориво на час (при повече от 10.500 об/мин)
Впръскване на горивото: директно под високо налягане (макс. 500 bar); един инжектор на цилиндър
Смазочни материали : Mobil 1
ERS: Mercedes AMG HPP
Тежест: установената минимална тежест от ФИА 690 кг.
Дължина: няма данни
Ширина: няма данни
Височина: няма данни