Уилямс показа първи кадри на болида си за 2014 г. FW36. Автомобилът ще е с двигател Мерцедес.
Шаси – монокок, изградена от карбон с въглеродни нишки във формата на пчелна пита
Предно окачване – двойни А-рамена, система пушрод
Задно окачване – двойни А-рамена, система пулрод
Трансмисия – Уилямс, осемстепенна, секвенциална с полуавтоматична смяна на предавките плюс задна
Съединител- карбонов многодисков
Амортисьори – Уилямс
Джанти – RAYS, магнезиеви
Гуми – Пирели, предни – 245/660-13, задни – 325/660-13
Спирачна система – АР, апарати с 6 буталца отпред и 4 отзад с карбонови дискове и накладки
Управление – Уилямс
Горивна система – ATL, резервоар подсилен с кевлар
Електронни системи – стандартен електронен блок (SECU)
Охладителна система – алуминиеви маслени, водни и за скоростната кутия радиатори
Кокпит – шестточкови предпазни колани; предпазна система HANS; анатомично оформена карбонова седалка
Двигател – Мерцедес-Бенц PU 106A Hybrid; двигател с вътрешно горене: 1,6 л, 6 цилиндъра под 90 градуса, 24 клапана, макс. 15 000 об/мин, макс. горивен поток 100 кг/час (над 10 500 об/мин)
Захранване – директно впръскване в цилиндъра под максимално налягане 500 бара, с по един инжектор на цилиндър; единичен турбокомпресор, свързан с изходящите колектори с максимално ограничение на оборотите 125 000
ERS – Мерцедес AMG HPP
Дължина – 5000 мм
Височина – 950 мм
Ширина – 1800мм