Кристиан Хорнер разкри, че ако задвижващата система на Верстапен не се бе счупила по време на квалификацията в събота, тя със сигурност е щяла да се повреди още на старта в състезанието. От Ред Бул смениха двигателите и на двамата си пилоти преди започването на надпреварата. Хорнер споделя, че смяната при Макс е била наложителна, докато тази при Серхио Перес е била като предпазна мярка.
„Сменихме задвижващата система, защото част от нея се счупи при Макс. Гледайки назад сме много щастливи, че това се случи в събота. Двигателят иначе щеше да се повреди 12 километра по-късно на път за нареждане на решетката.“
„Заменихме цялата задвижваща система без да опитваме да я поправим. Също така сменихме тази на Чеко за всеки случай.“
Шефът на тима споделя още за проблемите, с които Верстапен е трябвало да се справя по време на състезанието, за да стигне до победата. Той каза, че съединителят в колата на нидерландеца е прегрявал, което се смята, че е причинило и завъртането му.
„Имахме проблем със съединителя в колата на Макс, но той успя да го контролира. Температурите ставаха прекалено високи. Това е и причината да му дадем малко по-голямо разстояние зад Карлос след първия стоп.“
Wow what a day! It was a crazy race, but we stayed calm and won! This feels absolutely amazing 🔥
The car was great and today we adapted to the circumstances really good, so our strategy worked out perfectly. Mega job team @redbullracing 👏#HungarianGP pic.twitter.com/YwYTty5QXW
— Max Verstappen (@Max33Verstappen) July 31, 2022
В първия ден от лятната почивка на Формула 1 Верстапен благодари на отбора си за успехите през първата половина от сезон 2022. В 13 състезания той спечели 8 победи. Авансът му пред Шарл Льоклер (Ферари) при оставащи 9 старта е 80 точки.
Still buzzing after yesterday’s win, thank you so much to @redbullracing for this first half of the season. I hope you all enjoy your summer break and we can keep this going after that 🔋#KeepPushing pic.twitter.com/KW4LJwyYmO
— Max Verstappen (@Max33Verstappen) August 1, 2022